nema više

Poništen ugovor pa u Ban centru neće moći parkirati bilo tko

ban centar (1)
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/5
08.02.2013.
u 09:26

Na mjestu sadašnjeg elitnog centra bilo je javno parkiralište na koje je stalo šezdesetak vozila. Danas toga više nema

Ispod elitnog Ban centra trebala se graditi javna, a ne privatna garaža, a vozači su na raspolaganju trebali imati 200 parkirnih mjesta. Takav ugovor 2001. godine Grad Zagreb sklopio je s prvotnim investitorom Centrom Gradski podrum (CGK osnovali su IGH, Konstruktor i Zagrebačka banka), a kako bi dobili dozvolu da grade na mjestu tada javnog parkirališta za 60 automobila. Iz nadležnog Gradskog ureda kazali su da je taj dokument poništen kasnijom odlukom Gradske skupštine u srpnju 2003. Tom odlukom zabranjena je gradnja javnih garaža na prostoru Gornjeg grada, Kaptola te u najužem centru. Time se, objasnili su, željelo smanjiti priljev motornog prometa u centru pa je investitor oslobođen javne obveze.

– Ban centar nije šoping-centar već je ponajprije riječ o rezidencijalnom objektu koji u svom manjem dijelu nudi i poslovne prostore te trgovačko-ugostiteljske lokale – kazao je Tomislav Alpeza, član uprave tvrtke CGP. Dodao je kako je osiguran dovoljan broj parkirnih mjesta za stanare i vlasnike uredskog prostora i lokala, kao i njihove posjetitelje, a da će o tome hoće li ih ponuditi klijentima ili ne odlučivati oni sami. Na službenim stranicama Centra navode kako su uspjeli budućim stanarima i zakupcima poslovnih prostora prodati svih 298 parkirnih mjesta. Oglasili su se i iz tvrtke Stipić grupa koja je u cijeli projekt ušla naknadno, 2010. godine, kada je tvrtka CGP tražila pomoć novih investitora pa su oni postali većinski vlasnik Ban centra. Prvotno su kazali da nisu upoznati s prijašnjim obvezama investitora, a nakon provjere kazali su kako su papiri čisti unatoč namjeni garaže.

>>Ban centar prodao četiri penthousea, useljenje na proljeće

>>U garažama niže cijene, a vikendom parkiranje besplatno

Ključne riječi

Komentara 13

Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
09:42 08.02.2013.

Hm I tako Zagreb postaje sve manje grad zagrepčana, a sve više grad korporativnog kapitala. Jedina je pravda, da će se i ovdje dogoditi što se dogodilo Kaptol centru i kaskadama u Tkalčićevoj. Ljudi imaju sve manje novaca i živacaa da se gužvaju u centru grada, pa će ta sva, kao, elitna mjesta polako odumirati i postati prolazišta japanskih turista, koji se samo slikaju u milijun poza i eventualno popiju vodu, ako umiru od žeđi. Danas, u modernom svijetu, nitko normalan ne stanuje u centru grada, nego je taj dio ostavljen biznisu i bankama. Ja bih kao rođeni zagrepčanin, čiji su tu korijeni od pamtivijeka, napravio jedan ogroman neboder od 500 katova na Jelačić placu, pa da svi isfrustrirani dojdeki iz provincije mogu imati adresu Trg bana Josipa Jelačića 1. Lifta, naravno ne bi bilo, pa tko zadnji dođe, ima najviše pješačenja do stana.

ZG
ZgCentarBoy
09:55 08.02.2013.

"Time se, objasnili su, željelo smanjiti priljev motornog prometa u centru pa je investitor oslobođen javne obveze." Koga vi lažete bando lopovska? Ako niste željeli aute u centru čemu onda garaže od tomice ubojice i Tuškanac u Centru? Čista muljaža i korupcija da bi se uopće odobrila dozvola, a znalo se da će lopovi iz gradske uprave ukinuti odluku kako bi to moglo postati privatno i to je jedina istina...

PK
puši kurac
11:29 08.02.2013.

znači javni interes je zakinut zbog privatnog interesa? evo nemogu sebi doč od šoka!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije