Na ulazu će vas dočekati Bruno Topić, Tomislav Gregorović i Jure Matovina, s traper leptir-mašnama i narančastim cvjetićem za reverom kao njihovim simbolom. Već pri prvom kontaktu s recepcionerima osjeti se duh i način rada novog hotela u gradu. Ležernost je ono na što se “furaju” u Canopyju, jednom od brenda Hiltonovih hotela, a zbog toga potiču i individualnost svakog od 60 zaposlenih. Dobrodošle su tetovaže i pirsinzi, uniforma nemaju, a obvezne su tek traperice.
Neformalan je i odnos prema gostu, kojeg će uputiti u dobar restoran ili mjesto za izlazak u susjedstvu, a rado će se s njima i podružiti te poslužiti im doručak kao da ga jedu doma. Hranu tako neće staviti u velike grijane inoks-posude, već će ju na stol, primjerice, donijeti u tavici.
Pogledajte video hotela:
Koktel posvećen Tesli
O svakom detalju hotela s četiri zvjezdice u Branimirovoj ulici pomno se razmišljalo, a glavni dizajneri Dean Franić i Saša Šekoranja uspjeli su uskladiti standarde brenda Canopyja i dati im svoj pečat. Odnosno, u ono što Canopy ima, a ostali hoteli u Zagrebu nemaju dodali su lokalni štih.
– Primjerice, mi jedini u gradu imamo tzv. transfer lounge. To je prostorija s ormarićima pod ključem, uz koje je i kupaonica kako bi gosti koji dođu nekoliko sati prije check-ina mogli ostaviti stvari i osvježiti se. Isto vrijedi i kad se moraju odjaviti, pa čekaju let – kaže Miroslav Luketić, voditelj hotela. S obzirom na to da je 30-ih godina na mjestu Canopyja bila tvornica slatkiša Union, restoran u sklopu hotela nazvali su ReUnion, a zidove su ukrasili grafitima posvećenima zagrebačkim tvornicama čiji je autor street artist Chez 186.
– To je svojevrsni hommage hrani koja je nastajala ili se još proizvodi u Zagrebu. Tu je logo bombona 505 s crtom, Franka, Cocte... – ističe Luketić. Na meniju su hrvatski specijaliteti uz malo drugačiju izvedbu.
Imaju i teretanu
– Primjerice, za naš smo bar osmislili zalogajčić filetirane srdele uz paniranu blitvu, oboje se jede prstima – kažu chef Marinko Topalović i njegov zamjenik Zoran Osmokrović, dodajući da planiraju uvesti i tjedne menije “jela s Dolca” u sklopu kojih će kuhati ono što nađu na najvećoj zagrebačkoj tržnici. Restoran je otvoren i za stanovnike te turiste, a cijene su od 65 do 90 kuna. Osmislili su i koktele koje su nazvali po Nikoli Tesli i Slavoljubu Penkali.
– Osnova Teslina koktela je viski zato što ga je on volio piti – kaže Luketić.
Canopy hoteli, kako im ime kaže, poznati su po baldahinima, koji stoje iznad svakog kreveta.
– I baldahini su lokalizirani, napravljeni su od drva u obliku šahovnice. Poznati smo i po punktovima s filtriranom vodom, a goste u sobama dočekuju prazne staklene boce pa ih sami mogu napuniti – kaže Luketić te dodaje da je ovo drugi Canopy hotel u Europi. Cijena noćenja s doručkom je od 129 do 250 eura, imaju 151 sobu i apartmane, a tu su i konferencijske dvorane, teretana...
Posjetili smo novi hotel Canopy by Hilton, evo kolika je cijena noćenja - od 129 do 250 eura ::: I to bi bilo sve u jednoj rečenici. __ Ovako je potrošeno 507 riječi za istu vijest. __ A nigdje nije navedeno da e to promoviranje hotela --- praktički skriveno oglašavanje, a to je zakonom zabranjeno