Krajem ožujka Vodoopskrba i odvodnja poslala je opomene za oko 75 tisuća potrošača zbog duga za potrošenu vodu. Požalila nam se čitateljica da je upitna vjerodostojnost očitane potrošnje vode jer djelatnici Vodovoda mjerne aparate očitavaju proizvoljno i ne ostave poruku kada su bili i kolika je količina potrošene vode. Jedina povratna informacija koju je primila jest iznimno visok iznos opomene za vodu iako račune plaća do datuma dospijeća.
Iz Vodovoda odgovaraju da račune za vodu i dalje obračunavaju prema Općim i tehničkim uvjetima za opskrbu vodom i uslugama odvodnje otpadnih voda, koji se nisu mijenjali. Ostaje pak nejasno na temelju čega korisnicima stižu opomene jer iz Ureda za informiranje nismo dobili odgovor na pitanje.
Građani koji žele doznati što se događa informacije ne mogu dobiti ni telefonom jer su sve linije ili zauzete ili se na pozive nitko ne javlja. Iz Vodovoda poručuju da “svih sedam operatora koji rade na sedam telefona na liniji 6163-777 radi punim intenzitetom”.
Ipak, za nekoliko dana trebalo bi se smanjiti opterećenje telefonskih linija jer će podružnica u rad pustiti novu centralu pa očekuju smanjenje zagušenja poziva.
>>Novi udar na Zagrepčane: Povrće, voće, meso... cijene više i 30 posto!