web aplikacije

Doznajte kako kontrolirati dugove za režije i potrošnju plina i vode

Gradska plinara Zagreb
Foto: Žarko Bašić/Pixsell
1/3
16.01.2014.
u 15:00

Svaki potrošač na tiskanom računu ima brojeve koje treba ukucati pri prijavi za uslugu. Aplikacije Moj račun nude Gradska plinara i HEP Toplinarstvo, dok Vodoopskrba ima aplikaciju MOJ VIO. Na webu se može dobiti uvid i u sve ranije plaćene komunalne račune

Uvid u plaćene račune i dugove Zagrepčani mogu obaviti i putem interneta, što zasad redovito koristi tek 20 do 30 posto. Internetske usluge za sada su najbolje usavršili u Gradskoj plinari pa uslugu ‘Moj račun’ od 280 tisuća korisnika koristi njih 22 tisuće.

Grafički prikaz

– Korisnici mogu poslati stanje brojila, pogledati uplate i zaduženja, ali i grafički prikaz svoje potrošnje plina – kazao je Petar Jović, direktor razvoja. Istaknuo je kako su građani sve više informatički pismeni pa svakog dana imaju od 35 do 60 novih korisnika dok je dvije i pol tisuće kupaca zatražilo isključivo račune putem e-maila.

Besplatnu uslugu može aktivirati svaki korisnik unošenjem šifre s tiskanog računa u program na internetskoj stranici Plinare, a u budućnosti sustav misle modernizirati i uslugom direktnog plaćanja na njihovim stranicama.

Osim Plinare, posebnu internetsku aplikaciju nudi i Vodovod. U godinu dana, koliko je aktivna aplikacija MOJ VIO, registriranih je oko 15 tisuća korisnika, od kojih oko 3000 dojavi stanje vodomjera, čime tvrtka štedi jer ekipe ne moraju ići na teren.

Na stranicama Holdinga potrošači mogu dobiti uvid i u račune za komunalnu naknadu, odvoz smeća, pričuvu najamninu. Do računa se dolazi jednostavnim upisom šifre zgrade i objekta koji se nalazi na svakom računu.

Svaki potrošač tako ima uvid u račune. Imamo oko 170 tisuća obveznika koji tako plaćaju pričuvu te više od 500 tisuća obveznika koji plaćaju komunalnu naknadu pa svatko može pogledati svoje uplate i zaduženja – kazala je Veronika Šlopar iz GSKG-a.

Potrebe kupaca

Iz Holdinga su kazali kako usluge razvijaju ovisno o potrebama kupaca, u što spada i mogućnost plaćanja i uvida u račune putem interneta. Istaknuli su kako planiraju i poboljšati usluge jer su građani sve zainteresiraniji pa su u prosincu 2013. godine zabilježili milijun i sto tisuća posjeta svojih stranica, gdje uz račune traže i druge informacije. Osim Holdinga, internetsku uslugu Moj račun nude i HEP i HEP Toplinarstvo. Upisom šifri s računa potrošači mogu dobit uvid u uplate, zaduženja i dugovanja te dostaviti i najnovije stanje brojila.

Komentara 1

SA
samodinamo
07:39 17.01.2014.

napokon nešto dobro i korisno od ovih tvrtki

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije