Prošloga tjedna pisali smo o Zagrepčanima koji su se dignuli na noge zbog malenog kioska Tiska u Martićevoj ulici u Zagrebu, na uglu s Bauerovom, ali i zbog omiljene prodavačice Ljiljane Rožman koja je, s tim svojim kioskom, postala dobri duh kvarta i susjedima "ušla pod kožu" jer ih uvijek spremno dočeka s osmijehom i čašicom razgovora. Slali su pismo i upravi Tiska, a mogla se potpisati i online peticija te ona na kiosku. Upit smo poslali Tisku, a odgovor prenosimo u cijelosti:
"Naša odluka o zatvaranju kioska u Martićevoj prije svega bila je utemeljena u činjenici da to prodajno mjesto jednostavno nije pokazivalo poslovnu opravdanost i tijekom dugog vremenskog perioda je ostvarivalo gubitak.
No, zbog reakcije sugrađana koja nam je samo potvrdila kojoj su mjeri naša prodajna mjesta dio lokalnog identiteta i koliko su naše kolege važan dio vaše svakodnevice, u ovom slučaju smo poslovnu racionalnost stavili u drugi plan i odlučili nastaviti s radom na lokaciji u Martićevoj, što automatski znači i nastavak angažmana za naše dvije kolegice koje su već bile prihvatile nova radna mjesta (u kiosku u Tuškanovoj ulici i kiosku na Trgu Ivana Mažuranića). Stoga će kompanija na sebe nastaviti preuzimati gubitak koji ostvaruje prodajno mjesto u Martićevoj.
Napominjemo kako je Tisak u potpunosti svjestan svih implikacija svojih odluka o zatvaranju prodajnih mjesta, jer tome doista prethode pomne analize i razmatranje svih drugih raspoloživih opcija. No, ponekad jednostavno nije moguće pomiriti sve elemente koji ispunjavaju ključne poslovne indikatore poslovanja bez gubitaka i zadovoljstvo lokalnih zajednica našim uslugama i asortimanom. Kako bi cjelovito poslovanje kompanije bilo dugoročno održivo, a to znači i osiguravalo radna mjesta za više od 2000 ljudi, potrebne su ovakve nepopularne i teške odluke.
Iako ćemo našim asortimanom i tradicionalnim prisnim odnosom naših kolegica i kolega s kupcima nastaviti ispunjavati potrebe naših sugrađana i osiguravati da naša ponuda i usluge na ovoj lokaciji ostanu dostupne, naglašavamo kako je dugoročni imperativ Tiska poslovanje bez gubitaka", napisali su nam iz Tiska.
Ljudi, bravo! Stotine puta prođoh tuda ,ali ne obratih pozornost. Hoću ubuduće.