Gradska uprava kreće u pilot-projekt izrade karte svih ulica u Zagrebu s detaljnim informacijama o stanju i kvaliteti kolnika, nogostupa, biciklističkih staza i parkirališta, koja će zatim biti temelj sustava za upravljanje i gospodarenje cestama kako bi se lakše moglo planirati potrebne intervencije.
Za početak će se izraditi takva karta za ceste u Utrini, Travnom i Dugavama, a u bazu podataka unositi će se i informacije o postavljenim zaštitnim ogradama, prometnim znakovima, ležećim policajcima, stupićima i drugoj signalizaciji.
– Trenutačno stanje evidencije karakteristika gradskih prometnica nije zadovoljavajuće. Nemamo evidenciju o tehničkim elementima kolnika, stanju prometnica, promjenama te ostaloj opremi – istaknuli su u Uredu za izgradnju. Dodali su da je zbog nedostatka podataka teško planirati radove na održavanju cesta pa se sporije otklanjaju nedostaci zbog kojih može doći i do prometnih nesreća.
Trenutačno stanje evidencije nije zadovoljavajuće. Nemamopodatke o tehničkim elementima kolnika, stanju prometnica, promjenama te ostaloj opremi
Ured za prostorno uređenje
U izrađenu kartu ulica koje će biti snimljene i kamerom unosit će se podaci odmah po intervenciji kako bi planeri u Uredu za prostorno uređenje i Zagrebačkim cestama imali uvijek najnovije podatke o stanju prometnica. Na samoj karti moći će se svakodnevno pratiti i podaci o budžetu i utrošenom novcu za održavanje cesta na razini grada ili svake četvrti zasebno.
Zavirite s nama u 'pametnu sobu' koja čuva sve gradske tajne