Remetinečki rotor 2016. godine trebao bi, prema najavama iz Ureda za promet i izgradnju, postati veliko gradilište. Riječ je o radovima na denivelaciji rotora koji neki vozači zbog nepreglednosti čak i izbjegavaju. Grad je, naime, raspisao natječaj za izradu glavnog i izvedbenog projekta prema već poznatom idejnom rješenju Građevinskog fakulteta i tvrtke Aking.
Prometno rješenje sastoji se od dva tunela duga 280 metara koji bi spajala Jadransku i Aveniju Dubrovnik, a koji bi išli ispod tramvajske pruge, dok bi rotor biti proširen izdvojenim tracima za desno skretanje. Na samom rotoru promet će se regulirati semaforima.
Ovim rješenjem s rotora bi se eliminiralo 60 posto vozila, koliko ih dnevno prođe najprometnijim raskrižjem u Hrvatskoj. Iz mjerodavnog ureda kazali su da je uređenje rotora jedan od prioritetnih prometnih zahvata u gradu, no da investicija zbog svoje cijene nije lako izvediva. Dodali su da se nadaju da će se novac, između 150 i 200 milijuna kuna, osigurati u proračunu za 2016. godinu jer samo za završetak dokumentacije treba izdvojiti šest milijuna kuna.
Ovim rješenjem nije zadovoljan prometni stručnjak Ivan Dadić, koji je kao profesor na Prometnom fakultetu davao i recenziju na odabranu ideju.
– Mi smo predložili jednostavniju i jeftiniju varijantu, a prometno puno funkcionalniju. Predlagali smo da se dvije avenije spoje u razini sadašnjeg rotora, a da se funkcije rotora spuste na razinu tramvaja – kazao je Dadić.
Dodao je da je riječ o rješenju kakvo već postoji u Zapruđu, gdje promet funkcionira bez zastoja.
Ma tko ste vi sa školom i s fakulteta da nekom solite pamet. Tu je gradonačelnikova "stručna" struktura koja je odlučila kako to urediti. Ima Zagreb novaca pa neće valjda graditi nešto jeftino.