nova aplikacija

Smart service: Skenirate QR kod i s aplikacijom naručujete kavu i gablec

Foto: Marko Prpic/PIXSELL
1/5
09.07.2020.
u 14:12

Aplikacija, koju je jučer zagrebačkim ugostiteljima predstavila Hrvatska obrtnička komora, gostima kafića i ugostiteljima omogućuje narudžbu hrane i pića bez izravnog kontakta s konobarima, bez čekanja u redovima.

Sjednete za stol, na kojem je nalijepljen QR kod. Ne zovete konobara već vadite mobitel, skenirate kod i putem aplikacije "Smart service" naručujete kavu, čaj, ili gablec. Nekoliko minuta kasnije pojavljuje se djelatnik kafića ili restorana sa vašom narudžbom na pladnju

Aplikacija, koju je jučer zagrebačkim ugostiteljima predstavila Hrvatska obrtnička komora, gostima kafića i ugostiteljima omogućuje narudžbu hrane i pića bez izravnog kontakta s konobarima, bez čekanja u redovima. A ono što je bitno, naglašava Denis Štefanić koji ju je prezentirao u kafiću "el’Ef" u Dubravi, aplikaciju nije potrebno prethodno instalirati. 

- Neće opterećivati megabajte memorije, a QR čitač koji se koristi također ne treba skinuti već se koristi onaj  koji imamo kao dio kamere - objasnio je Štefanić i dodao da je aplikacija izuzetno jednostavna za korištenje, i za konobare i goste. 

09.07.2020., Ugostiteljski obrt El EF, Zagreb - Hrvatska obrtnicka komora predstavila aplikaciju za narucivanje hrane i pica "Smart service" kojom gosti putem QR koda na mobitelu mogu napraviti narudzbu. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Ilustracija/Marko Prpic/PIXSELL

- Konobarima je trebalo samo 15-ak minuta da "pohvataju" cijeli način funkcioniranja aplikacije. Poanta je u tome da se ograniči fizički kontakt između gosta i konobara zbog "novog normalnog" u kojem se, na moju veliku žalost, nalazimo - kaže Franz Letica, vlasnik kafića i predsjednic Udruženja ugostitelja grada Zagreba, a iz HOK-a su kazali da su aplikaciju predstavili kako bi "dali podršku poslovanju ugostitelja te olakšali njihov radni proces, osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo, a gostima pružiti još kvalitetniju uslugu". 

Aplikacija ima još opcije pozivanja konobara putem elektronskog "zvonca", a gost može odabrati i svoje omiljene narudžbe u posebnu kategoriju favorita. Plaćanje je ipak, dodaje Štefanić, još uvijek klasično i obavlja se klasično. 

- Ali od jeseni ćemo intenzivno razmišljati da uvedemo oblike plaćanja preko aplikacije - kaže Štefanić. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije