DOBRI DUH KVARTA

Priča o omiljenoj prodavačici i kiosku u Martićevoj u Zagrebu dobila sretan kraj: 'Zbog sugrađana smo donijeli ovu odluku'

Nataša Mihaljčišin/Facebook
11.11.2024.
u 16:59

"Naša odluka o zatvaranju kioska u Martićevoj prije svega bila je utemeljena u činjenici da to prodajno mjesto jednostavno nije pokazivalo poslovnu opravdanost i tijekom dugog vremenskog perioda je ostvarivalo gubitak", napisali su iz Tiska

Prošloga tjedna pisali smo o Zagrepčanima koji su se dignuli na noge zbog malenog kioska Tiska u Martićevoj ulici u Zagrebu, na uglu s Bauerovom, ali i zbog omiljene prodavačice Ljiljane Rožman koja je, s tim svojim kioskom, postala dobri duh kvarta i susjedima "ušla pod kožu" jer ih uvijek spremno dočeka s osmijehom i čašicom razgovora. Slali su pismo i upravi Tiska, a mogla se potpisati i online peticija te ona na kiosku. Upit smo poslali Tisku, a odgovor prenosimo u cijelosti: 

"Naša odluka o zatvaranju kioska u Martićevoj prije svega bila je utemeljena u činjenici da to prodajno mjesto jednostavno nije pokazivalo poslovnu opravdanost i tijekom dugog vremenskog perioda je ostvarivalo gubitak.

No, zbog reakcije sugrađana koja nam je samo potvrdila kojoj su mjeri naša prodajna mjesta dio lokalnog identiteta i koliko su naše kolege važan dio vaše svakodnevice, u ovom slučaju smo poslovnu racionalnost stavili u drugi plan i odlučili nastaviti s radom na lokaciji u Martićevoj, što automatski znači i nastavak angažmana za naše dvije kolegice koje su već bile prihvatile nova radna mjesta (u kiosku u Tuškanovoj ulici i kiosku na Trgu Ivana Mažuranića). Stoga će kompanija na sebe nastaviti preuzimati gubitak koji ostvaruje prodajno mjesto u Martićevoj. 

Napominjemo kako je Tisak u potpunosti svjestan svih implikacija svojih odluka o zatvaranju prodajnih mjesta, jer tome doista prethode pomne analize i razmatranje svih drugih raspoloživih opcija. No, ponekad jednostavno nije moguće pomiriti sve elemente koji ispunjavaju ključne poslovne indikatore poslovanja bez gubitaka i zadovoljstvo lokalnih zajednica našim uslugama i asortimanom. Kako bi cjelovito poslovanje kompanije bilo dugoročno održivo, a to znači i osiguravalo radna mjesta za više od 2000 ljudi, potrebne su ovakve nepopularne i teške odluke. 

Iako ćemo našim asortimanom i tradicionalnim prisnim odnosom naših kolegica i kolega s kupcima nastaviti ispunjavati potrebe naših sugrađana i osiguravati da naša ponuda i usluge na ovoj lokaciji ostanu dostupne, naglašavamo kako je dugoročni imperativ Tiska poslovanje bez gubitaka", napisali su nam iz Tiska.

Ključne riječi

Komentara 4

Avatar rubinet
rubinet
17:35 11.11.2024.

Ljudi, bravo! Stotine puta prođoh tuda ,ali ne obratih pozornost. Hoću ubuduće.

CR
Crosk
18:19 11.11.2024.

Svaka čast susjedima i ljudima. Svaka čast prodavačici jer je očito da daje sve od sebe u to radno mjesto. Svaka čast Tisku koji je ovo prepoznao. Pa gdje ćeš bolje reklame za Tisak od ovakvog nečega. Iako kažu da nije im financijski isplativo, opet je pitanje u koju markentišku kuću je isplativije uložiti od kioska Tiska s ovakvom prodavačicom. Sve petice za sve sudionike ovog događaja. Pobjeda svih!!!!

LA
Lavida9
18:59 11.11.2024.

Bravo za Tisak! Konacno lijepa vijest u moru crnila. Cestitke sugradjanima na lijepoj inicijativi. Mozda nekoga inspirirara za neke druge peticije.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije