Željeli su turistima pokazati Zagreb očima lokalnog stanovništva. Pa je Turistička zajednica Grada Zagreba pokrenula novu interaktivnu internetsku stranicu www.lovezagreb.hr, koju promovira i na svojim stranicama zagreb-touristinfo.hr.
Plasiraju priče nastale iz pera lokalnih blogera koje prikazuju grad iz drugačije perspektive od one u turističkim vodičima.
–Cilj stranice je olakšanje pristupa informacijama turistima, kojih je sve više. U veljači je grad posjetilo 42.284 ljudi i ostvarilo 79.625 noćenja. U odnosu na veljaču 2014. to je porast od 11 posto u dolascima i 9 posto u noćenjima - kažu iz TZ Zagreba, te dodaju da će mjesečno objavljivati 12 blogova, a korisnici će imati mogućnost objave vlastitih fotografija, kao i komentiranja te dijeljenja sadržaja putem društvenih mreža. Stranicu rade u suradnji s internetskom marketing agencijom Akcija te stranicom Taste of Croatia. Tako su već pisali o kumicama i ritualu jedenja sira i vrhnja, rudniku Zrinski, kinima u Zagrebu, najvećoj zgradi u gradu - Mamutici, planinarenju na Sljeme, ispijanju kave, sajmu antikviteta na Britancu, Hreliću...
–Ideja je da se turiste educira o Zagrebu i da lovezagreb.hr postane stranica na koju će prvu posjetiti kad dolaze u Zagreb - kazao je Ilija Brajković iz Akcije. Priče smišljaju sami, stranica je na engleskom, a uklopit će u sadržaj i najave nadolazećih događaja, sajmova, sportskih okupljanja, opisati način života, objasniti gdje se nalazi šarmantan tajni prolaz ili dvorište.
–Svi znaju gdje je katedrala i glavni trg, mi ćemo ih uputiti na drugačija mjesta - kaže Brajković, te dodaje da je za članke o hrani zadužena Morana Zibar, koja vodi i stranicu Taste of Croatia. Tako je strancima pokušala objasniti lokalnu riječ “čušpajz”, opisujući kako Zagrepčani pate od “sindoma na žlicu”.