Krivo vrijeme

Susjedi ugrađuju termometre pa je grijanje isključeno svima

lanište
Pixsell
02.12.2011.
u 10:00

Stanari na Laništu 1 posvadili su se jer jedni kažu da je bila potrebna suglasnost svih, a drugi samo polovice susjeda

Stanovnici stambene zgrade na Laništu 1 iduća će dva dana biti bez grijanja, i to u vrijeme kad temperature noću padaju ispod ništice, ali na sreću, tijekom dana ipak se penju do oko pet Celzijevih stupnjeva. U stanove se, naime, trenutačno ugrađuju termostati i razdjelnici, i to na temelju ugovora četiriju predstavnika stanara s tvrtkom Brunata. No, ne svima, jer su neki ugradnju odbili. Jedan od njih je i Milan Rogić, inače predstavnik stanara jednog od ulaza, koji kaže da je za isključivanje grijanja čuo usmeno te da nigdje nema pismene obavijesti.

– Od 18 stanova u ovom ulazu samo su dva stana pristala na ugradnju. Ovo što čine protuzakonito je – ogorčen je Rogić. Njegova susjeda Ines Trkulja objašnjava da je, prema Zakonu o vlasništvu, za izvanredne poslove poput ovog potrebna suglasnost svih stanara, a da bi eventualno izvan sezone grijanja bila potrebna tek većina.

– Nitko mi se nije ni obratio s pitanjem želim li ugradnju termostata i razdjelnika, tako da sumnjamo postoji li uopće legalni popis – tvrdi stanarka.

Obratili su se, kažu, Gradskom komunalnom, policiji i Državnom inspektoratu.

– Svi nam kažu da smo u pravu, no nitko ne može spriječiti radove – dodaju. Jedan od predstavnika stanara koji je potpisao ugovor uime susjeda (na deset godina) Damir Sertić tvrdi da imaju dovoljno suglasnih.

– Pa zar bismo mogli potpisati ugovor da je ilegalan? – bio je kratak Sertić.

Voditelj radova iz Brunate rekao je da je na ugradnju pristalo oko 70 do 80 posto stanara. Doznajemo i da je zahtjev predan već prije, ali se gotovo dva mjeseca čekalo rješenje, kao i da su susjedi radnike prije dva tjedna, kad su prvi put došli, otjerali pod prijetnjom.

Ključne riječi

Komentara 4

AY
ayago
20:18 19.03.2015.

Evo da s vama podijelim naše iskustvo s firmom Brunata. Jako smo nezadovoljni s uslugom, njihovom organizacijom i načinom na koji se brunata odnosi prema korisnicima / svojim klijentima. Upozorenje svim koji će ugrađivati razdjelinike i termostatske ventile jer kadkad izaberete firmu koja će vam to voditi više to ne možete promijeniti, i oni će vam to voditi i naplaćivati uslugu godinama. Njihov osnovni posao je da brunata uređaji očitavaju i pošalju ukupno potrošene impulse na obračun svaki mjesec. Od 4 radijatora u stanu, 1 i to u najvećoj sobi gdje se i najviše impulsa potroši, brunata uređaj ne šalje podatke u sustav, nego samo očitava. I ako to brunata tek nakon 6 mjeseci riješi to znači da će vam se impulsi od 6 mjeseci ukupno zbrojiti u jednom mjesecu. A taj vam broj užasno puno povećava omjer u odnosu na ostale stanare pa ćete na kraju platiti više nego što se potrošlili u tih 6 mjeseci da je uređaj javljao kako spada podatke u sustav. Podatke je lako provjeriti kad se ulogira u sistem brunata.hr s korisničkim podacima. Nakon što to ne funkcionira mjesec i pol sam im javio, brunata na to nije nikako reagirala. Nakon dva tjedna opet zovem, korisnička podrška u brunati kaže da imaju to već zavedeno da sam javio od prije, i evo sad će opet napisati prijavu i da će nas netko kontaktirati. Nakon mjesec dana opet ništa. Pa opet zovem. I tako unedogled. Ja živim u hrvatskoj cijeli život i naučen sam na hrvatski način odnosa prema korisnicima, poslovanje i sve ostalo.... ali za način i stvari koje brunata izvodi su nevjerojatni. Ugradili smo razdjelnike i termostatske ventile na radijatore prije sezone grijanja. Ugadnju je izvršila Brunata, izabrali smo brunatu jer kad se gledaju cijene od svih ponuđača svi su tu negdje, trebali smo možda više obratiti pažnju na iskustva drugih korisnika. Prvo već kod ugradnje se pokazalo kako aljkavo i loše odrađuju svoj posao. Ne krenu od dogovorenog datuma, kasne u tim danima kad treba ugradit, pa započnu ugradnju .... pa se to sve oduži al to je najmanji problem jer je to tako sa svim majstorima. Nisu u par stanova zategnuli kako spada ventile koje su ugrađivali pa je 3 stana bilo poplavljeno kad se punio sistem zgrade s vodom. Meni je na jednom radijatoru ventil tako sitno pustao vodu da sam skužio tek nakon dva tjedna jer je sve postalo vlažno okolo. Po stubištima zgrade imamo radijatore, koji su isto dobili brunata ventile i trebali su ih blokirati na 1 što je oko 18 stupnjeva. Ja ne znam kako ta Brunata vodi svoje ljude i kakav to management ima brunata, al to izgleda kao lud, zbunjen i nenormalan. Pola radijatora je stvarno bila blokirana na 1., a ostalih pola: ovaj je blakiran na 5?!, drugi na 3, onaj se vrti na sve strane... ovaj dio stubišta pokušava postić tropsku klimu... Brunata pet mjeseci izigrava predstavnika stanara zgrade, koji ih pokušava da ponovim 5 (pet) mjeseci dovući da riješe i poprave ono što su trebali napravit kako spada u startu. Brunata je dobila dosta novaca od naše zgrade koja ima 6 ulaza, i sve joj je plačeno već odavno. Predstavnik stanara zgrade je već lud ne zna šta bi rekao, uglavnom rezultat svega je da ima još jedan ventil na radijatoru u stubištu koji se vrti na sve strane. Ima i drugih firmi koje ugrađuju razdjelnike i termostatske ventile na radijatore, razmislite dobro prije nego se odlučite koga ćete izabrati, nije sve u cijeni. Pazite da vam ne prodaju maglu ipak su to hrvati u firmi Brunata.

Avatar mliniški
mliniški
14:01 02.12.2011.

Bune se oni koji su se do sada grijali iznad svojih mogučnosti. Ugrađivali velike radijatore, otvarali prozore da smanje vrućinu u stanu itd.E sad će im to odzvoniti - koliko potrošiš toliko ćeš i platiti i ti Milane i ti Trkulja.

VH
vranac.hr
20:54 03.12.2011.

Gospodin Rogić je komotno mogao na slikanje za medije i bez jakne jer u ova 2 dana i to samo popodne do 6 sati popodbne bez grijanja (ne 3 dana) temperature u stanovima nisu padale ispod 18-20. Sa ulaza g. Rogića koji još i nije službeni predstavnik se odlučilo 5 stanara, a ne 2. U ostalih 6 ulaza sa Laništa odaziv je bio oko 80%. Jedino što se možda moglo je odgodti ugradnju do redovitog održavanja i pražnjenja sistema, no onda bi velika većina stanara kojima su ugrađeni razdjelnici bila zakinuta da im se grijanje već od ove sezone obračunava po pravednijem obračunu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije