Od zadnje poplave u Zagrebu prošlo je dvije godine i ništa se nije promijenilo, rekao je na konferenciji za medije predsjednik zagrebačkog HSLS-a Darko Klasić te pozvao gradonačelnika Zagreba da tijekom ljetnih mjeseci hitno krene u rješavanje problema oborinskih voda s posebnim naglaskom na čišćenje slivnika u zagrebačkim kvartovima koji su 2020. godine bili glavni uzrok poplave.
-Građani Trešnjevke i Rudeša sa zebnjom gledaju u nebo i pitaju se hoće li se ponoviti one poplavne scene- kazao je Klasić te napomenuo da je SDP u studenom prošle godine predložio uporabu oborinskih voda i kišnice kao akcijski plan, no tri mjeseca kasnije Tomašević je predao „Prijedlog ViO-a za povećanje propusnosti postojećih slivnih kanala za izljev oborinskih voda u Savu”, koji je prema Klasićevim riječima reciklirani dokument iz Bandićeva doba.
-Budući da nam je predstavljen prijedlog povećanja propusnosti postojećih slivnih kanala za izljev oborinskih voda u Savu star više od godinu dana te da zbog mogućih bujičnih poplava postoji opasnost za građane, molimo odgovor od gradonačelnika u kojem su obujmu ostvareni radovi definirani programom upravljanja slivnim kanalima. Na temelju dostupnih saznanja bojimo se da i ti radovi nisu izvršeni prema planu, kao što ni trava nije pokošena, smeće pravodobno odvezeno ni ilegalne reklame efektivno uklonjene - kaže Klasić.
Potpredsjednik GO grada Zagreba HSLS-a Alen Lochert istaknuo je prometni problem na križanju ulica Medpotoki i ulice Dubravica s Alejom Bolonje na kojem se u jutarnjim i poslijepodnevnim satima javljaju prometni čepovi, čime su najviše pogođeni građani kvartova Podsused-Vrapče i Stenjevac.
- Ne samo da gradska vlast ne planira projekte kojima bi se rasteretila takva uska grla, nego iz planova izuzima projekte poput „Jarunskog mosta“. Ova vlast misli samo na sebe, oni se voze biciklima i nije ih briga za one koji koriste osobne automobile– kazao je Lochert i nastavio da biciklističke staze nisu rješenje za sve prometne probleme Zagreba i napomenuo da je jedno od najvažnijih ciljeva Gradskog ureda za obnovu i izgradnju - poboljšavanje prometne situacije u Zagrebu te pozvao gradsku vlast da hitno krene rješavati probleme u gradskom prometu.
Apsolutno točno. Vukovarska, Republike Njemačke, Av. Dubrovnik su postale "crveni val". Žele vozačima ogaditi vožnju gradom kako bi prešli na bicikl. A kako da ja dođem s biciklom iz Remetinca na Žitnjeak i nazad? Gdje je staza?