Za kapitalne projekte u gradu Jaskanci na Večernjakovoj županijskog tribini u srijedu navečer nisu iskazali toliki interes kao, primjerice, za još dječjih igrališta, novi vrtić, uređenje dvorca i vojarne, ali i rješavanje problema gustog prometa u središtu grada. Zanimalo ih je i potencijalno uvođenje autobusnih linija koje bi spajale manja mjesta u gradu, ali i kada će se asfaltirati pojedine prometnice.
U gradu je samo jedan semafor i gužva koja se stvara u jutarnjim satima nemoguća je. Ne može se nikako izaći iz centra i na stajanje se potroši mnogo vremena. Hoće li se to regulirati?
Zvonimir Novosel: Semafor je postavljen prije dvadesetak godina i nije automatiziran pa pri velikim gužvama promet regulira policija ili se semafor ugasi pa vozači prometnim pravilima sami propuštaju one koji imaju prednost. Broj semafora, zapravo, nije problem, gužve ćemo probati regulirati izgradnjom četiri kružna toka koji će se nalaziti na glavnoj cesti. Onaj između Plodina i Konzuma te u Trešnjevci prema izlazu na staru Karlovačku bit će gotovi već sljedeće godine.
Postoji li i kakav je plan za uređenje bivšeg Japetića?
Zvonimir Novosel: Prostor te tvrtke na privatnoj je parceli. Trenutačno radimo na izmjenama Generalnog urbanističkog plana i zainteresirani investitori moći će se javiti ako žele nešto napraviti s tim prostorom.
Kada će se napraviti kanalizacija i kolektor od Petrovine do Domagovića?
Mario Brnabić: Trenutačno pripremamo ugovore o služnosti za četiristo građana koji se moraju potpisati prije nego što bi radovi mogli krenuti. Izgradnja u Petrovini počet će u veljači sljedeće godine jer je u tijeku natječaj i priprema se dokumentacija za Hrvatske vode kako bismo mogli početi taj projekt vrijedan 121 milijun kuna.
Tko održava travnjake na samom ulazu u grad s autoceste? Zapušteni su i to je najneuredniji dio grada.
Zvonimir Novosel: Obići ćemo lokaciju s komunalnim redarom, ali, koliko mi je poznato, riječ je o privatnim parcelama koje su njihovi vlasnici dužni sami održavati. Uskoro će se tamo napraviti novi nogostup pa će biti jedan od najljepših dijelova grada.
Na području Brezara i Petrovine, duž poljskih puteva, kad padaju kiše, slijeva se voda koja uništava te puteve, a nerijetko ulazi i u kuće. Kako se to može riješiti?
Zvonimir Novosel: To je voda u punim grabama, a građani sami moraju čistiti one uz svoje parcele. Mi sami potrošimo stotine tisuća kuna godišnje da saniramo grabe koje stvaraju probleme. One koje se nalaze uz glavnu cestu trebale bi očistiti Županijske ceste, ali ni građani, a ni mi, kao gradska vlast, nemamo naročitu suradnju s njima te redovito ne odgovaraju na naše upite.
Je li moguće uvesti minibus, primjerice, u Domagović, Cvetković i ostala manja mjesta kako bi ljudi mogli više puta dnevno do grada?
Zvonimir Novosel: Od takvog prometa u naseljima pomalo se odustaje jer jednostavno nema dovoljno putnika. Kod nas ima 59 naselja, koja su razvedena pa takav način prijevoza jednostavno nije isplativ.