Prvog siječnja u ponoć kada je podignuta rampa na Bregani čime je označen ulazak Hrvatske u Schengen kao da se otvorio portal za ulazak divljaštva na police trgovina, u kafiće, teretane, parking, prijevoz, itd. Iako se mjesecima skupim radijskim i televizijskim reklamama govorilo kako je "dvojno iskazivanje cijena brana poskupljenju" prelaskom na euro krenulo je opće zaokruživanje i poskupljivanje.
No, da nije sve tako crno, pobrinuli su se rijetki pozitivni primjeri o kojima smo već izvještavali. Nizu se sada priključio i Cafe bar Music na zagrebačkoj Horvaćanskoj cesti u blizini Studentskog doma Stjepan Radić. Music je kako bi olakšao proces prilagodbe na euro za vrijeme dvojnog optjecaja odlučio sve kave zaokružiti na 1 euro, odnosno 7 i pol kuna.
Da bismo se uvjerili u tu najavu koju su objavili na Facebooku, posjetili smo spomenuti kafić i tamo zatekli i cjenik kako je najavljeno i vlasnika koji vodi ovaj simpatični mali kafić koji je i po našem dolasku, iako je radni dan poslijepodne bio prepun. Ljudi su očito prepoznali akciju, a izgleda i kava je dobra.
- Gosti su izvrsno reagirali, na ovaj način je i njima i nama lakše u ovim danima gdje su i kuna i euro prisutni, a poskupljenja su svugdje okolo - priča vlasnik Ivan Kus koji ističe kako je njegov tim spreman za prelazak na euro i pokazuje nam da se već opskrbio, a bilo kakva poskupljenja, unatoč tome što su mu ulazni troškovi prilično narasli, nastoji izbjeći.
Dodaje kako razmišljaju i o uvođenju kartičnog plaćanja, kao i brojni ostali mali kafići, ne bi li svojim gostima dodatno olakšali, no priznaje teško je planirati išta kada svaka promjena ugostiteljima znači dodatne investicije, a promet je nezahvalno planirati jer svaki čas se mijenja neki propis i namet pa tako, ilustrira nam vlasnik, trenutno Grad Zagreb drži brojne ugostitelje u neizvjesnosti oko terasa.
No, bilo kako bilo, poručuje svi su i dalje dobrodošli na kavu za 1 euro u ovaj zagrebački kafić koji je dio onih koji su se oduprli poskupljenju i zaokruživanju na više.
>> VIDEO: Najbolji grad za život je u našem susjedstvu: Provjerite i zašto je dospio na vrh
vidim da je trend smanjivanja cijene samo u lokalnim kafićima.