mjesto da obilaze centar grada gdje je najveći interes vozača, devet vozila Zagrebparkinga u smjeni u posljednje vrijeme sve češće obilaze rubne dijelove grada gdje vrebaju i dižu automobile.
Novac od kazni gradu
Tako su u Oreškovićevoj ulici u Novom Zagrebu s javnog nogostupa pokupili vozila i odvezli ih na Velesajam II. Od voditelja podružnice Roberta Mišete doznajemo da “eventualno, po gradskoj Odluci na nekim nogostupima može biti dozvoljeno parkiranje i takvi nogostupi su označeni vertikalnom i horizontalnom signalizacijom, što za Oreškovićevu ulicu nije slučaj”. Međutim, nedozvoljeno parkiranje ne znači da se vozila apriori smiju premještati.
– Pauk ne smije dići vozilo na nogostupu ako je pješacima ostavljeno najmanje 100 centimetara mjesta za prolazak. Može se ostaviti kazna za nepropisno parkiranje i to je jasno definirano Zakonom o sigurnosti u prometu, veli šef prometnog redarstva Mate Kraljević i bivši direktor Zagrebarkinga. Upravo će prometno redarstvo od 1. siječnja iduće godine umjesto policije naplaćivati kazne za nepropisno parkiranje.
– Raspisali smo natječaj za nove redare, a novac od kazni će se ulijevati u gradski proračun, veli Kraljević i dodaje da će Zagreparking i dalje naplaćivati uslugu premještanja vozila.
Prozivanje Mišete
Dnevno se u prosjeku premjesti stotinu vozila, a godišnje oko 36000 vozila od čega je oko 7600 na mjestu za invalide. Lani su prihodi Zagreparkinga bili 18 milijuna kuna, a rashodi 22,7 milijuna dok je prosječna plaća bila 6.580 kuna. Poslovanje podružnice prvi sindikalist Darko Kleinberger smatra lošim. – Mišeta je unazadio Zagreparking za 10 godina. Pravomoćno je izgubio sedam radnih sporova, a dva su u tijeku. Nema osobe s kojom nije u sukobu i apsolutno nije uveo nikakav red iako tvrdi suprotno, kaže Kleinberger.
>> Parkirao gdje je smio, ali mora platiti 250 kuna