Od potonuća jednog od stupova u ožujku prije dvije godine most Mićevec napokon je došao na "dnevni red". Njegova je rekonstrukcija najavljivana više puta, iznos koji je potreban i prije spominjan jest 30 milijuna kuna, a ulaganje je počelo tek nedavno. Tridesetak radnika užurbano radi na mostu i to, kako kažu, posljednja dva tjedna...
U prvobitno stanje
Željeznički prijelaz preko Save, koji je sagrađen prije gotovo 50 godina, dodatno su oštetile velike poplave krajem prošle godine koje su još više, objašnjavaju radnici, destabilizirale temelje. Trenutno se postavljaju čelični potporni stupovi koji će za prvu ruku zamijeniti oštećene betonske stupove koji će se sljedećih dana rušiti.
Nakon toga, rekli su nam, tek kreće pravi posao. Hrvatske će željeznice morati obnoviti cijelu infrastrukturu pa će se konstrukcija morati vratiti u prvobitno stanje. Graditelji na terenu procjenjuju kako će radovi trajati najmanje do jeseni jer su izuzetno zahtjevni. Iz Hrvatskih željeznica, međutim, poručuju da će sanacija biti dovršena do sredine lipnja.
Pokusno opterećenje
Nakon sanacije čelične konstrukcije i armiranobetonskih stupova, nastavit će s radovima na kolosijeku. A nakon završetka radova, stoji u priopćenju "željezničara", konstrukcija će se pokusnim opterećenjem staviti na probu. U svakom slučaju, nakon dvije godine stanke najesen ili već u lipnju Mićevec više neće "visjeti" u Savi...
Zanimljivo je kako se političari miješaju u struku. Zašto? Tko može odrediti kakvo je dno rijeke save na tom području pa da političari govore javnosti kako je taj posao gotov za manje od dva mjeseca? Samo beton te debljine se se mora sušiti, da ne popuca, najmanje tri do četiri tjedna, a do lipnja 2011. godine ostalo je još 7 tjedana. Ne računam samu gradnju kalupa te svih ostalih pripremnih radnji. Ili će uvesti novotariju rada 24/7?