Udruženje Radio Taxi Zagreb Gradu će predložiti da se uvede noćna cijena vožnje taksijem koja bi bila obvezujuća za sve taksiste. Noćna vožnja koštala bi pritom do 20 posto više od dnevne.
– U svim europskim gradovima postoji noćna cijena vožnje, a imali smo ju i mi u Zagrebu do dolaska konkurencije – rekao je Ivan Pilko, zamjenik predsjednika udruženja Radio Taxi Zagreb.
Tajnica udruženja Jasenka Šram nadodala je kako to nipošto ne znači novi udar na džep građana.
– Moramo biti svjesni što noćna vožnja znači i koje dodatne opasnosti ima za taksiste. To nije osjetno visoka cijena, a rad noću je oduvijek rad koji se više cijeni – poručila je Šram.
Mišljenje konkurencije o tom prijedlogu se razlikuje. Iz Eko Taxija i Cammea su poručili kako trenutačno ne pomišljaju na dizanje cijena, dok Mići Kuzmanović iz Taxi Zebre kaže da se noćni rad plaća svugdje.
– Pa bi bilo u redu da se plaća i kod nas – smatra Kuzmanović. Iz Eko taxija poručuju da, s obzirom na niske cijene taksi prijevoza u Zagrebu i troškove, shvaćaju zašto se konkurencija odlučila na taj korak.
– No, Eko taxi još ne razmišlja niti planira promijeniti cijene – odgovorili su nam.
Sličan odgovor stigao je i iz Cammea, čijim je dolaskom na zagrebačko taksi tržište došlo i do pada cijena.
– Ni u kojem slučaju ne mislimo dizati cijenu vožnje, ni noćnu, a ni dnevnu – rekla je Biljana Karanović iz marketinga.
U svakom slučaju, konačnu odluku o uvođenju obvezne noćne cijene vožnje donosi Grad Zagreb čije nadležne službe o tom prijedlogu Radio Taxija nisu još raspravljale.
Zagrebački taksisti predložit će do jeseni i gradskom Uredu za promet i policiji da se uvedu jedinstvene registarske pločice, odnosno da uz početno ZG bude broj obrtnika i zadnja dva slova da su uvijek ista – TX.
– Time bi se spriječili ilegalni taksisti kojih u Zagrebu trenutačno ima oko 200 – smatra Ivan Pilko.
Inače, jučer je najavljeno da će se na sjednici Skupštine 2. lipnja raspravljati o izmjeni odluke o autotaksi prijevozu, kojom bi se omogućilo taksistima da svoje koncesije, kad odu u mirovinu ili u slučaju smrti, prenesu na članove obitelji.
vidi ti njih što su se osilili. sad im više nije dosta ni 6 kn po kilometru, oni bi opet noćnu za 20% gore, pa nakon toga i praznikom 50% više, pa nakon toga i naplatu torbe od 7 kn, pa nakon toga da nema ni maksimalne cijene, samo da ovaj puta to bude obveza tako da i konkurencija mora isto napraviti. opet bi vozili tri puta dnevno pa onda šah igrali, a možete voziti u plusu i s 5 kn po kilometru. do sad sam bio protiv ubera, ali sad ga željno očekujem. :)