KAD SE ZATVORI ROTOR

Ovaj zaboravljeni pothodnik ispod Jadranske avenije spasit će 'zatočene' stanovnike Laništa

Zagreb: Život na Laništu i Kajzerici tijekom radova na obnovi rotora
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/17
19.09.2018.
u 23:10

Vrhunac radova na najvećem gradilištu u gradu očekuje se zatvaranjem rotora, a stanovnici okolnih kvartova spremno očekuju promjene

Puni kafići u kojima se ispijaju jutarnje kave, majke s kolicima i umirovljenici šetaju se okolo i nikamo se nikome ne žuri. Čak ni činjenica da žive pokraj najvećega gradilišta u gradu ne može pokvariti uživanje u posljednjim danima ljeta jer većinu stanovnika Laništa zasad, kažu, radovi izravno i ne pogađaju.

– Ova “fjaka” u kvartu vjerojatno je zatišje pred buru jer tek kada se zatvori rotor vidjet ćemo na što će naši životi sličiti idućih godinu i pol, ako ne i više – rekao je jedan od stanovnika Laništa.

Pogledajte video s rotora:

Pothodnik je najbolje rješenje

U susjednom pak kvartu, s druge strane rotora, mnogi su građani već zabrinuti i nezadovoljni što se uopće krenulo u rekonstrukciju najvećega kružnoga toka u gradu.

– Već se sada stvaraju gužve u kvartu zbog gradnje pristupnih cesta koje će biti u funkciji kada se zatvori rotor. A kako će tek biti kada se zatvori rotor, to možemo samo nagađati. Međutim, ne treba biti stručnjak da se već sada vidi koliki će se čep stvarati, posebice na ulazu i izlazu kod Bundeka – rekao je stanovnik Kajzerice Martin Palić te dodao kako će najviše ispaštati brojni mali obrtnici i mali poduzetnici u Cimermanovoj ulici.

Dosta malih obrtnika, kao i ugostiteljskih objekata nalazi se i na Laništu, ali zaposlenici se i ne brinu toliko jer su im glavni klijenti uglavnom lokalci. Iako mnogi još uvijek bezbrižno ispijaju kave, rotor će se zatvoriti prije nego što se okrenu, a o to kako će izgledati život stanovnika Kajzerice, Laništa, Savskoga gaja i obližnjih kvartova zasad je u fazi nagađanja, no među njima ima i pozitivnih.

Zagreb: Život na Laništu i Kajzerici tijekom radova na obnovi rotora
1/18

– Iskreno, malo se bojim kako će to sve izgledati jer mislim da će pješaci najviše ispaštati, ali činjenica jest da se grad mora širiti i modernizirati te jednostavno trebamo imati povjerenja u stručnjake koji rade na rotoru – rekao je Goran Petrović iz Savskoga gaja. Pješaci i biciklisti trenutačno jesu zanemareni u cijelom projektu budući da rotoru ne smiju prići, ali da to ne ostane tako na godinu i pol, pobrinut će se predsjednik Gradske četvrti Novi Zagreb – zapad Jadranko Batulić.

– Kako pješaci od Laništa ne bi išli preko Trnskoga do Kajzerice, obnovit ćemo pothodnik koji povezuje Ulicu Lanište s Jadranskom avenijom, odnosno Riječkom ulicom – rekao je Batulić. Riječ je, naime, o pothodniku koji nije toliko prometan, a na čiji su spomen na nedavno održanoj tribini o rekonstrukciji rotora i sami inženjeri koji rade na rotoru ostali iznenađeni.

– Rekli su da će obavezno taj pothodnik uzeti u razmatranje jer im ranije nije pao na pamet. U Vijeću gradske četvrti složni smo da ćemo pošto-poto urediti pothodnik. U slučaju da Grad financiranje ne preuzme na sebe, mi ćemo na sebe – rekao je Batulić. Pothodnik ne samo da nije pao na pamet inženjerima nego za njega ne znaju ni svi stanovnici Laništa.

– Nikad mi nije palo na pamet koristiti ga jer uvijek idem ispod rotora, ali odlična je ideja. Ako ga malo dotjeraju, sigurno će postati najprometniji i najjednostavniji ulaz i izlaz iz kvarta – rekao je jedan od stanovnika Laništa.

Riječka je zatvorena, ali...

Dok se čeka na “ušminkavanje” pothodnika, ali i na novi izgled Riječke ulice, koja je trenutačno zatvorena, najpogođeniji sudionici prometa pješaci i biciklisti već su se donekle snašli.

– Ma ne smeta im ni prašnjava Riječka jer svakodnevno prolaze ovuda iako baš ne bi smjeli. Za automobile je potpuno zabranjen prolaz, ali pješacima se, hajde, progleda kroz prste. Valjda su gladni pa im je daleko kružiti do McDonald’sa – kroz smijeh govore radnici na rotoru. Međutim, većini vozača upravo dulja vožnja predstavlja najveći problem.

– Ne bih im volio biti u koži onima koji svaki dan moraju voziti ovom trasom. Iako postoje i prioritetniji projekti u gradu od rotora, kada se već počelo s ovim, svi se trebamo oboružati strpljenjem jer druge nema – smatra Ivan Majerić iz Savskoga gaja.

Pogledajte video ankete o obnovi rotora:

Ključne riječi

Komentara 22

Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
09:23 20.09.2018.

To su ionak sve dotepenci balkanski pa ih ni šteta

Avatar nemam-pojm@
nemam-pojm@
08:44 20.09.2018.

Gužve su sad nesnošljive kad se vozi u 3 trake, kad naši prometni stručnjaci preusmjeru obilazno u 2 trake; neće više biti gužve. Nemojte podcjenjivat prometnu studiju koju su izradili stručnjaci

VI
Vito
12:00 20.09.2018.

Vidim da "gradonačelnik" ima posla pa tipka minuse na komentare. __ nema muda objektivno objasniti zbog koga nije izgradio mostove preko rijeke Save, a gradio je fontane. usred rotora, iako je Zagreb Ztočno u sredini" po gubitku pitke vode - oko 45 - 50 % koja nestaje kroz "šuplje cijevi" __ Samo je čudno kako gradska blagajna nije porozna za fonatane, ali je za stvarno potrebne ceste i mostove.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije