pravo osvježenje

Zagrepčanku oduševio kontrolor ZET-a: 'Bravo, svima ste nam ostavili osmijeh na licu'

Zagreb: ZET-ovi kontrolori ?esto su izloženi verbalnim i fizi?kim napadima putnika
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
1/3
21.09.2022.
u 20:56

Ugodno nas je iznenadio svojim pristupom, pitajući ljude kako su, jesu li se naspavali, djecu sa slušalicama pitao je što slušaju, napisala je Zagrepčanka

Zagrepčanka koja se vozila tramvajem broj 12 ugodno se iznenadila kontrolorom ZET-a koji je ušao u tramvaj. Odlučila ga je pohvaliti.  Kaže da je svojim pristupom ljudima sve ugodno iznenadio

"Vozeći se danas u tramvaju 12 oko 10.40 ulazi kontrola očekujući da ne pričam kakvi su, svi to znamo...ulazi ovaj gospodin koji je bio pravo osvježenje i sve nas ugodno iznenadio svojim pristupom, pitajući ljude kako su,da li su se naspavali,djecu sa slušalicama pitao što slušaju ... Bravo gospodine svima je stavio u tramvaju osmijeh na lice, što je dokaz koliko ljudima malo treba! Dragi ZET želim vam što više ovakvih prekrasnih kontrolora!", napisala je u objavi.

"Svijet bi bio drugačije mjesto kada bi se par pola ljudi tako ponašalo, svaka čast", stoji u jednom od komentara ispod objave. 

Kako pišu u ZET-u djelatnici kontrole karata svakodnevno na području prometne mreže, u svim tramvajskim i autobusnim vozilima, kontroliraju valjanost voznih karata.

"Kako bi usluga prijevoza bila što kvalitetnija i kako se ne bi usporavao prometni proces od obostrane je koristi njegovati korektnu suradnju između našeg kontrolnog osoblja i putnika. Važno je znati, kako kontrolori karata svoj posao mogu obavljati u civilnoj ili službenoj odjeći. Prilikom kontrole, svaki djelatnik mora se identificirati identifikacijskom iskaznicom, a preporuka jest da upravo iskaznicu istaknu na vidljivom mjestu svoje civilne ili službene odjeće.

S druge strane, putnik na zahtjev kontrolora mora predočiti valjanu voznu kartu, a ukoliko kartu nema ili je istekla, na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika dužan je dati vjerodostojne podatke o svojem identitetu. Odbije li putnik dati tražene podatke i prekine li se bilo kakav oblik korektne komunikacije, kontrolor može zatražiti pomoć, odnosno asistenciju policijskih službenika.

Eventualne i opravdane prigovore na kaznu moguće je u roku 8 dana od prekršaja uputiti na adresu: karte@zet.hr ili dostaviti pisanim putem na adresu : "Zagrebački električni tramvaj d.o.o., Odjel za zaštitu tarifa, Ozaljska 105, 10000 Zagreb", objašnjavaju u ZET-u.

Kazne za one bez valjane karte

"Novčanom kaznom od 500,00 do 800,00 kuna (66,36 - 106,81 €) kaznit će se za prekršaj putnik ako na zahtjev ovlaštene osobe prijevoznika ne predoči valjanu voznu kartu radi kontrole", stoji u službenim odredbama javnog prijevoza u Zagrebu.

Počinitelju prekršaja, nadležni komunalni redari na temelju vjerodostojne dokumentacije, odnosno izvješća prijevoznika, izdat će potvrdu o počinjenom prekršaju u visini polovice propisanog minimuma novčane kazne, odnosno 250,00 kuna (33,18€). Ukoliko počinitelj prekršaja plati izrečenu novčanu kaznu, neće se voditi prekršajni postupak.

Ne plati li počinitelj prekršaja izrečenu kaznu izdat će se obavezni prekršajni nalog s troškovima prekršajnog postupka, s rokom plaćanja od 8 dana. Novčana kazna izrečena obaveznim prekršajnim nalogom smatrat će se u cijelosti plaćenom, ako počinitelj prekršaja plati dvije trećine izrečene kazne, odnosno 333,00 kuna (44,20 €), kao i trošak postupka koji iznosi 200,00 kuna (26,54€). Podnese li počinitelj prekršaja prigovor na novčanu kaznu izrečenu obaveznim prekršajnim nalogom, nastavit će se pokrenuti prekršajni postupak pred nadležnim sudom, a u suprotnome pokrenut će se i ovršni postupak. Na službenoj potvrdi koju kontrolor karata izdaje putniku bez valjane karte, nalaze se i podaci o broju žiro računa i pozivu na broj uplate, a koji su potrebni za plaćanje općom uplatnicom ili uplatom putem Internet bankarstva", kažu iz ZET-a. 

Video: Kako uštedjeti struju i vodu pri pranju rublja?

Ključne riječi

Komentara 6

V0
Vlaskoulicanec3.0
07:48 22.09.2022.

Dokaz da jedan osmijeh i lijepa riječ čine čudo! Nažalost je većina to zaboravila...

ZA
Zagrepčanka71
13:24 22.09.2022.

Svima bi život bio ljepši da smo ljubazniji jedni prema drugima, a ne samo očekivati od onog drugog. "Hvala i molim" su postale neke arhaične riječi! Kolko puta su i putnici bezobrazni, ne žele pokazati karte, "fina" gospoda ne kupujee karte jer nema(?!) 4 kn... gledaju u te kontrolore ko da su im smrtni neprijatelji... a ljudi rade svoj posao, neki bolje, neki lošije.

SA
sasha68
10:55 22.09.2022.

zanimljivo je kako preskaču naše brazilce pitat kartu ali ih se trojica namerači na ženu! samo kad je slabiji spol su junačine

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije