Zbog nekoliko stotina metara gradnje kanalizacije više od 15 tisuća vozača svakog dana obilazi gradilište u Lučkom i to makadamom uz nasip Sava – Odra. Taj put nije službeni dio privremene regulacije obilaska nego su ga vozači sami pronašli kako ne bi išli okolnim, kilometrima daljim putem. Stanovnici cijelog južnog dijela grada tako funkcioniraju tjednima i morat će još do 23. prosinca. Strpljenje stanovnika je sve manje pa su se počeli i udruživati s poduzetnicima kojih na tom području ima otprilike 500. I jedni i drugi gube novac na gorivu, ali dok se građani nekako i mogu prošvercati makadamom uz nasip, poduzetnici sve moraju usmjeravati na kilometarske obilazne puteve.
– Nitko nas ne pita kako ćemo isplatiti plaće našim djelatnicima jer su troškovi goriva za kamione jako porasli, a riječ je o tisućama kuna – požalio se Mladen Baković, vlasnik vrtnog centra MBM. Uz njega se još desetak velikih poduzetnika i obrtnika uključilo u pokušaj traženja rješenja kako bi svojim kupcima osigurali nesmetan put. Predsjednik uprave Emmezete Slobodan Školnik imao je plan da o trošku tvrtke asfaltira privremeni put uz nasip, ali se još nada da će se radovi ubrzati.
– Rečeno mi je s terena da se radi maksimalno brzo kako bi se radovi završili i kako bi kupci što prije mogli uobičajenim putovima – kazao je Školnik. Osim poduzetnika, na noge su se podigli i lokalni političari koji su istaknuli da je sadašnja situacija najbolji pokazatelj da se za taj dio grada mora sagraditi novi spoj na Jadransku aveniju, projekt koji je još za otvaranja željela financirati tvrtka Mercatone.
– Tražimo da se otvori izlaz s Jadranske avenije u Ulicu Mirka Bedeka čime bi se rasteretio čvor Lučko. Koristilo bi je više od 50 posto vozila koja više ne bi išli preko Lučkog. Ovdje bi silazili te bi se smanjile gužve – kazao je Ivan Jurković, član Mjesnog odbora Hrvatskog Leskovca. Dodao je kako se taj dio ceste vodio pod autocestu pa takvo što nije bilo moguće izvesti, ali da se već dugo taj dio ulice vodi pod Jadransku aveniju pa zapreka ne bi trebalo biti. U prilog im ide i položaj PP Lučko koja se nalazi neposredno uz naplatne kućice, a čiji zaposlenici i korisnici svakodnevno presijecaju šest prometnih trakova kad idu prema gradu.
Ovo je savrsen primjer za one koji glupavo tvrde da kad drzava ne bi gradila ceste, ne bi ih gradio nitko... Pa ovi poduzetnici bi se skupili i u 3 dana poasfaltirali tih parsto metara, ne iz nikakvog altruizma nego zato sto im posao o tome ovisi! Eh, ali ne moze to tako, jel. Mora sve po birokratskom kljucu pa ce se cekati do kraja godine, a to sto ce zbog toga biti izgubljeni deseci tisuca kuna, to ih ne brine. Poduzetnici ce ionako morati platiti porez, bez obzira na "kvalitetu" usluge koju dobivaju.