Parfemi s česticama zlata koji dosežu cijenu od sedam i pol tisuća kuna ili pak oni inspirirani svježe opranom odjećom, pokošenom travom, mirisom asfalta poslije kiše, pa čak i garažom, katranom te muškim butinama... tek su djelić asortimana koji se može pronaći u novootvorenoj luksuznoj parfumeriji Top koja se smjestila na jednako luksuznoj lokaciji, na križanju Trga bana Josipa Jelačića i Praške ulice.
“Drops” za WC školjku
– Budući da već imamo jednu parfumeriju u Tomićevoj, nismo ponavljali istu priču. Zamišljeno je da se međusobno nadopunjuju – kaže vlasnik Borut Mihalić. Tako je u novom Topu naglasak na preparativnoj kozmetici, a među proizvodima najzvučnije je ime brend “Dr. Barbara Sturm”. Riječ je o njemačkom brendu molekularne kozmetike, a u ponudi su dvije kreme.
– I postoje samo dvije kreme u koje se onda, prema potrebi kože, stavljaju tzv. “drops”, odnosno kapljice koje mogu biti anti-age, za zaštitu od sunca, za sjaj i drugo. Cijela linije Barbare Sturm na renomiranoj je znanstvenoj razini i tu kozmetiku koriste najveće svjetske zvijezde – govori Mihalić, poznati stilist, u čijemu se Topu mogu nabaviti i kozmetički proizvodi brendova poput Zenologyja ili Aesopa.
– Kada je riječ o Aesopu, u ponudi imamo “Post poo drops” koje su jedan od omiljenih i originalnijih proizvoda koji naši kupci uzimaju kao poklone. Riječ je o mješavini ulja koja će donijeti svježinu i luksuz u vašu WC školjku, ali i cijelu kupaonicu – objašnjava Mihalić.
Šest od 99 u svijetu
Iako je naglasak na preparativnoj kozmetici, kada se uđe u parfumeriju, nemoguće je ne primijetiti velike mirisne svijeće, ali i sve luksuzne bočice koje kriju unikatne niche parfeme.
– Jedan je brend pustio na tržište 99 bočica parfema za cijeli svijet, a mi smo uspjeli dobiti šest – ističe Mihalić te dodaje kako u ponudi imaju i parfem Lubin koji je koristio i sam Napoleon. Atraktivnije linije parfema nude i brendovi Nasomatto te Comme des Garçons.
– Nasomatto je lansirao liniju parfema koji su zamišljeni da dočaraju stupnjeve histerije, mušku snagu, sentimentalno putovanje i slično – objašnjava Mihalić.
Kao jedan od najsjajnijih dijamanata u kruni ponude svakako su parfemi Roja u čijoj liniji neki kriju i čestice zlata. Dok se cijene drugih brendova kreću od 600 do 2000 kuna, cijene parfema Roja dosežu i 20.000. Međutim, u Topu se mogu naći povoljnije verzije za svega sedam i pol tisuća.
Što je točno ovdje luksuzno? Stelaže iz Name?