Izdvajanje ZET-a iz Zagrebačkoga holdinga i formiranje trgovačkog društva bit će boljitak za građane – stav je koji proizlazi iz komentara glasnogovornika gradskoga javnog prijevoznika Tomislava Jurića na Radiju 101.
– To nije jednostavan postupak jer svi koji odlučuju, od gradonačelnika i Gradske skupštine do uprave Holdinga, moraju pronaći najbolje rješenje – istaknuo je Jurić, osvrćući se na plan restrukturiranja ZET-a, blagoslovljen i u Skupštini,
– To se neće negativno odraziti na građane, cilj nam je zadržati trend usluga koje imamo i pružiti više nego do sada - kaže Jurić.
Na pitanje o financijama ZET-a, koje bi se u budućem trgovačkom društvu mogle lakše kontrolirati te štedjeti, što je i svrha postupka izdvajanja iz Holdinga, Jurić nije odavao konkretne brojke, ali je napomenuo da "otkako su izvršene promjene na čelu Holdinga, nema ozbiljnijih zaostataka".
Foto: Sanjin Strukić/Pixsell
– ZET se proziva kao najveći gubitaš i uteg, ali to nije tako jer je teško u bilo kojoj metropoli govoriti o nekom rentabilnom poslovanju kad gotovo svake minute tramvaji dolaze na glavni gradski trg. Mislim da ćemo i uz restrukturiranje napraviti sve da trend bude zaustavljen i smanjen i da ide prema pozitivi, a onda će se moći ulagati i u nabavu novih vozila i proširenje prometne mreže – objašnjava ZET-ov glasnogovornik.
Uštede su već krenule smanjenjem broja zaposlenih, što prema Jurićevu navodu nisu otkazi nego "mjere dobrovoljnog napuštanja radnog odnosa uz otpremnine".
– Smanjuju se izdaci po politici poslovanja, povećana je prodaja karata i smanjen vroj švercera – navodi Jurić.
Ustvrdio je i da ZET jako dobro funkcionira s obzirom na sve, jer se širi ponuda i uvode nove linije, a ove godine bit će uvedeni i minibusevi za nove prigradske linije na brdskim područjima...
No, ono što građane kao korisnike usluge zanima svakako je i cijena, koja će, najavio je više puta gradonačelnik Milan Bandić, biti niža od lipnja.
Jurić o tome nije mogao govoriti, ali je najavio da će uskoro doći do korekcije cijena.
Dakle ZET je postao d.o.o., a to su samo pripreme za njegovu prodaju koja se neće dogoditi bar još 2, 3 godine. U međuvremenu će sniziti jako cijenu karata i time podići popularnost Bandiću, a kada se nagomilaju gubici prodat će ZET sa sitne pare i riješiti se dugova - a tada će karte biti 15kn. Uživajmo dok možemo!