Ugostitelji predlažu novu turističku ponudu i identitet u centru:

Opatovina - ulica u kojoj se toči samo pivo malih pivovara

01.09.2015., Zagreb - Sapustene fasade i standovi na Opatovini ruse turisticki potencijal ulice, te su vlasnici kafica pokrenuli inicijativu za obnovu Opatovine. Mladen Markovic, Dominik Skoric, Zvonko Cindric, Miro Suvak. Photo: Grgur Zucko/PIXSELL
Foto: Grgur Zucko/PIXSELL
1/4
07.09.2015.
u 09:38

Prvi put su craft pivo na Opatovini ponudili još osamdesetih

Opatovina bi uskoro mogla biti brendirana kao ulica craft piva.

Inicijativa je to tamošnjih ugostitelja, voditelja Tolkien s housea, Ro& Do i Potepuha te vlasnika craft pivovare Nova runda, koji su zajednički započeli formiranje jedinstvenog identiteta prostora.

Dosad 40.000 kušača

Da takva ideja već sada ima publiku svjedoči i činjenica da je u craft pivima, onima napravljenim u malim pivovarama koje naglasak u proizvodnji stavljaju na kvalitetu sastojaka i proceduru spremanja piva, u samo godinu dana uživalo više od četrdeset tisuća posjetitelja – i Zagrepčana i turista koji su posjetili metropolu.

– Volio bih da Opatovina postane ulica craft piva. Drago mi je što su gosti prepoznali kvalitetno pivo. Craft je zaista jak na zagrebačkoj sceni, u njemu uživaju i građani i pivari na festivalima – objasnio je razloge pokretanja inicijative Miro Šuvak iz pivovare Nova runda. S njim se slažu i voditelji ostalih ugostiteljskih objekata u spomenutoj ulici, Dominik Škorić, Goran Smiljanić, Mladen Marković i Zvonko Cindrić. Ipak, kao jedini problem i kamen spoticanja u realizaciji i oživljavanju Opatovine kao turističke destinacije, ugostitelji ističu drukčiji plan nadležnih gradskih službi za štandove postavljene u ulici.

– Riječ je o štandovima na kojima se prodaju ručni radovi i suveniri, ali i štandovi na kojima se nudi i odjeća. Ostali su zatvoreni i prazni. Trošne kućice trebale bi se ili obnoviti ili premjestiti jer one su kočnica turističkom razvoju ulice. Drugi je problem što se vozači parkiraju na Opatovini kada gradske službe ne rade. Sve to od Opatovine radi ulicu u kojoj se prolazi, ali ne zadržava – poručuju voditelji. Kakvi su točno planovi za štandove i hoće li Grad podržati inicijativu ugostitelja, nismo saznali – iz Grada nam na naše upite nisu odgovorili.

Sto dana festivala

Podsjetimo, na Opatovinu se craft pivo uvodilo postupno još u osamdesetima. Ponudio ga je Kvazar, pa Tolkiens house, Carpe Diem s belgijskom pivom i na kraju Ro& Do koji je prvi izbacio industrijska i ponudio samo piva malih pivovara. U posljednjih godinu dana na Opatovini se bilježi stotinjak dana festivala, a među poznatijima su Flamenco, Festivali craft piva, Ozaljski festival.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije