Kompaktni karavani popularan su obiteljski izbor, a jedan od novijih predstavnika te klase u Hrvatskoj treća je generacija Hyundaija i30 CW. Korejski Golf, kako mu već godinama tepaju, u novoj se generaciji - potpuno razvijenoj u Njemačkoj, po ukusu europskih kupaca - kvalitetom i ponudom pogonskih sustava te opreme sasvim približio najboljima.
Isprobali smo najopremljeniju verziju karavanskog i30, uz najjači dizelaš 1,6 CRDi sa 136 KS i 300 Nm, uparen s novim 7DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Takav se spoj pokazao odličnom kombinacijom. Motor je vrlo potentan, a korejska verzija DSG-a brzine mijenja brzo, komforno i glatko, pa je osjećaj za upravljačem jako dobar. Ako se u izborniku “drive mode” prebaci na sport, automobil postaje i prilično brz (10,8 s do stotke i 199 km/h). Uz fino podešen ovjes može se voziti dinamično, ali i vrlo udobno - u modu vožnje “comfort”. Također i ekonomično (eco mod), uz prosječnu potrošnju na testu od oko 6,5 l/100 km. Zbog automatskog mjenjača ugodan je za vožnju gradom, a još se boljim pokazuje pri krstarenju autocestom gdje mu brzina od 130-140 km/h ne predstavlja problem, dapače, mirna je, tiha i komforna.
Karavanski Hyundai i30 rastegnut je do 458,5 centimetara, što je 24,5 cm više u odnosu na hatchback, pa u unutrašnjosti pruža mnogo veći komfor. Prtljažnik ima zapremninu od 605 litara (do 1650 litara), što je na razini lidera u segmentu, Škode Octavije.
Uz najluksuzniji paket opreme koji obuhvaća i 8-inčni zaslon uz navigacijski uređaj, sigurnosni sustav prepoznavanja prepreka i autonomnog kočenja, prednje parking senzore... cijena je 200.990 kuna. Puno? Ne, s obzirom na cjelokupni paket, jer takav je još uvijek osjetno jeftiniji od konkurencije.
Pogledajte i galeriju novog Rimca:
Najeftiniji s tim motorom je 120 000