Luksuzna Dacia? S tim smo se pitanjem susretali vozeći se u novom Loganu MCV Stepway, povišenoj i ušminkanoj verziji rumunjskog kompaktnog karavana. Nije to baš pravi luksuz, ali Stepway izvedba - koja je 5 cm viša od izvornika odnosno ukupno 17,4 cm udaljena od poda - donosi i plastične zaštitne obloge koje su sprijeda i straga srebrne te krovne nosače. Uz atraktivnu boju, sve to daje dojam atraktivnog off-road vozila.
Blaže makadamske puteve Logan MCV Stepway prolazi bez problema, ali za ozbiljniji mu teren nedostaje 4x4 pogon. Za to Dacija zasad nudi samo Duster.
Stepway Prestige oprema i u unutrašnjosti donosi ukrasne srebrne detalje. Nakon redizajna stiže s četverokrakim upravljačem presvučenim finom kožom, dok je središnji greben na kojem se nalazi 7-inčni ekran osjetljiv na dodir. Sadrži i navigaciju u plastici koja imitira karbonska vlakna. Sjedala su komforna i udobna, a ono prema čemu je Logan MCV Stepway prvak u svom segmentu svakako je prostranost u kabini i posebno u prtljažnom prostoru u koji stanu 573 litre prtljage. Prtljažnik je proširiv do 1518 l. Vozna svojstva MCV Stepwaya vrlo su solidna, kako dinamikom tako i što se tiče komfora. Dapače, ležeće policajce u gradu prolazi doslovno kao od šale, a s jednakom lakoćom odrađuje i penjanje na rubnjake.
Provjereni dizelski 1,5 dCi s 90 KS i 220 Nm te uparen s preciznim 5-brzinskim ručnim mjenjačem sasvim je adekvatan motor za ovaj automobil. Najveća brzina koju postiže je 170 km/h, a do stotke stiže za 13 sekundi. Oduševljava postignutom prosječnom potrošnjom od 5,5 l/100 km.
Još jedan adut za ovako motoriziran, opremljen i prostran automobil je cijena od 107.615 kuna bez dodatne opreme, odnosno 118.390 kn s dodatnim stražnjim parkirnim senzorima i kamerom, multimedijskim sustavom s navigacijom i metalik bojom.
Cijena osnovne Dacije Logan MCV je 75.400 kn.
Pogledajte i 10 stvari koje možda niste znali o Yugu: u jednom je bio bolji i od Saaba
kada bi trebao novi auto kupil bi ga odmah