Weekend Media Festival

Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju od 21. do 24. rujna

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Weekend Media Festival
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Weekend Media Festival
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Weekend Media Festival
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Weekend Media Festival
05.07.2017.
u 15:27
Ove godine posebna pažnja biti usmjerena na nordijske primjere dobre komunikacijske prakse.
Pogledaj originalni članak

Program 10. festivala kreativnog dokoličarenja, kako glasi neslužbeni naziv Weekend Media Festivala (WMF-a), predstavljen je u srijedu na konferenciji za medije održanoj u zagrebačkoj kavani Johann Franck. Jubilarno okupljanje vodećih imena hrvatske i regionalne kreativne industrije te brojnih inozemnih gostiju održat će se od 21. do 24. rujna u Rovinju dok će ove godine posebna pažnja biti usmjerena na nordijske primjere dobre komunikacijske prakse.

Kako je najavio direktor programa WMF-a Nikola Vrdoljak, direktorica javne diplomacije u finskom Ministarstvu vanjskih poslova Petra Theman prezentirat će njihov uspješan projekt prvi službenih emotikona jedne države, Dennis Kirkebaek i Martin H. Frederiksen predstaviti najveći glazbeni festival sjeverne Europe Roskilde, a riječi će biti i o nordijskim start-upovima, arhitekturi te fenomenima poput Facebooka, Googlea i Ubera. Osim toga, fokus će biti stavljen i na slobodu medija te budućnost transporta, kao i na druge aktualne teme.

Već je prva godina održavanja WMF-a privukla neočekivano velik broj posjetitelja, istaknuto je prilikom predstavljanja, i to upravo zbog svog ležernog pristupa. “U vrijeme kada smo počinjali, deseti rođendan nismo ni sanjali, a kamoli zamišljali kako ćemo ga obilježiti. Ovaj jubilej doživljavamo kao početak jedne nove ere, kao novu epizodu uzbudljive serije koja će trajati još puno sezona", kazao je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Da u trenutku kada društveni događaj izdrži desetak i više godina, zapravo postaje i svojevrsnom kulturnom činjenicom, dodao je i direktor korporativnih komunikacija generalnog pokrovitelja Adris grupe Predrag Grubić. Švedski veleposlanik Lars Schmidt istaknuo je da je namjera približiti fenomen 'being nordic', odnosno nordijske zemlje hrvatskoj publici te pokazati da razlike ipak nisu toliko velike. "Želimo potaknuti suradnju naših zemalja i pokazati koliko smo fokusirani na inovativnost", poručio je Schmidt. U sklopu WMF-a također će se održati i tradicionalne dodjele nagrada za najbolji marketinški projekt BalCannes te SoMo Borac za nabolje digitalne radove u regiji.

Pogledajte na vecernji.hr