Ako još niste vidjeli divovskog Apoksiomena optočena sa 300 mobilnih zrcala, sada je prilika da ispravite tu pogrešku. Naime, trajanje izložbe „Umjetnost je lijepa“ Ante Rašića u Umjetničkom paviljonu produženo je do kraja prosinca.
Rašićeva izložba pobudila je velik interes javnosti pa ju je dosad vidio velik broj Zagrepčana i gostiju njihova grada koji su razgledali Rašićeve četiri impresivne instalacije objedinjene optimističnim nazivom „Umjetnost je lijepa“.
Ante Rašić (r. 1953.) jedan od najvažnijih predstavnika kiparske generacije stasale krajem sedamdesetih, a bitna dionica njegova opusa vezana je uz skulpturu koja je prepoznata kao posebna vrijednost u suvremenoj hrvatskoj umjetnosti, za što je dobitnik brojnih relevantnih nagrada. Izložbeni projekt "Umjetnost je lijepa" Rašićev je dosad najveći i najkompleksniji site-specific koncept ambijentalnog karaktera koji čini pet radova i u kojem se s kritičkim odmakom na specifičan način isprepleću različita iskustva i sadržaji. U izložbenom prostoru Umjetničkog paviljona predstavljena su četiri rada. Najviše pažnje privlači ambijentalna grafičko-kiparska instalacija pod nazivom Historicistički kabinet čuda s gigantiziranom devetmetarskom skulpturom hrvatskog Apoksiomena optočena sa 300 mobilnih zrcala, što s refleksijama svjetla i arhitektonsko-grafičkim akcentima stvara labirintsku sliku blještavila historicističkog ambijenta te naglašava sjaj „estetike reprezentativnog“ kao tematske okosnice cijeloga projekta.
karaktera
volim ove bachve s prolijenom bojom....To bi bilo super za djechji vrtich