izložba

"Razum i osjećaji" sele se u hvarsku Ložu

Foto: arhiva
"Razum i osjećaji" sele se u hvarsku Ložu
20.07.2012.
u 15:03
Hvar je proglašen jednom od pet turističkih top-destinacija ove godine pa se putnici Croatia Airlinesa upoznaju s domaćim proizvodima još za vrijeme leta prema Hrvatskoj
Pogledaj originalni članak

"Razum i osjećaji", izložba koja ilustrira sazrijevanje domaćeg produkt dizajna iz kojeg se rađaju novi brendovi i kultura dizajna, od nedjelje 21. srpnja može se vidjeti u hvarskoj Loži. Izložba je oduševila posjetitelje na Beogradskom tjednu dizajna krajem svibnja jer je pokazala da domaći dizajneri imaju dobre ideje i odlučnost kako rješavati probleme na jednostavan, suvremeno-ekološki način. Izložba je zagrebačku premijeru imala je krajem lipnja.

Osmislila ju je Tatjana Bartaković, savjetnica za dizajn iz Narativa i dugogodišnja promotorica hrvatskog dizajna, dok je izložbeni postav dizajnirala Svjetlana Despot, riječka dizajnerica iz Data by Despot. Priliku za međunarodnu prezentaciju na domaćem terenu kroz izložbu "Razum i osjećaji" dobili su prvi hrvatski dizajnerski brendovi: Kvadra Design, Element, OBLO, Somewhere City, Blablab, Design Hotel Lone, Design Hostel Goli&Bosi, Data by Despot, Grupa Products, BOYA, Little Horse and Baby Beuys, Manufakturist, Ana Tevšić i Filip Gordon Frank.

Njihovi proizvodi ujedno će se naći i u prodaji privremenog galerijskog dućana u Loži, kao što se već nalaze i u putničkom magazinu Croatia Airlinesa, čime se turisti već za vrijeme leta upoznaju s hrvatskim dizajnom koji ih čeka na Hvaru. Kustosica izložbe Tatjana Bartaković objasnila je značaj gostovanja izložbe u gradu Hvaru:

– Pored svoje visokovrijedne kulturno-povijesne baštine, grad Hvar ove je godine prema Lonely Planetu svrstan i među prvih pet svjetskih turističkih destinacija za ovu godinu, dok ga već niz godina u najvećem broju posjećuju upravo gosti iz sjeverozapadne Europe – zemalja s tradicijom dizajna starom već pola stoljeća. Upravo je iz tog razloga Hvar odlično poprište za senzibilizaciju stranih gostiju za hrvatski dizajn. Osim toga, domaći dizajn rijetko ima priliku maknuti se iz Zagreba, a mi težimo da se on decentralizira i postane opipljiv širem krugu građana u Hrvatskoj. Gostovanje u Hvaru predstavlja svojevrsnu kulminaciju nakon izlaganja u Beogradu i Zagrebu, upravo zbog velike brojnosti i visoke koncentracije posjetilaca – od onih koji na tom mjestu borave do tjedan dana ili jednodnevnih posjeta. Cilj je internacionalizacija domaćeg dizajna i podrška stjecanju njihova kredibiliteta na međunarodnoj sceni. Možemo reći da ćemo na Hvaru instalirati privremeni suživot s mladim hrvatskim dizajnerskim brendovima. Zahvalni smo Gradu Hvaru što je uvrstio dizajn kao suvremenu turističku ponudu za svoje goste i postao njegovim ambasadorom. U Hvaru izložbu organizira Grad Hvar, Narativ (konzalting za dizajn) i DesignAgenda, on-line magazine za inovaciju dizajnom.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.