'DRUGAČIJE DRUGAČIJI'

Posebna ponuda u sklopu kampanje 'Museums, maybe': Obiđite neuobičajene muzeje Zagreba u pola cijene

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Predstavljanje projekta "Museums, maybe" kao dodatni motiv turističkih dolazaka u Zagreb
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Predstavljanje projekta "Museums, maybe" kao dodatni motiv turističkih dolazaka u Zagreb
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Predstavljanje projekta "Museums, maybe" kao dodatni motiv turističkih dolazaka u Zagreb
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Predstavljanje projekta "Museums, maybe" kao dodatni motiv turističkih dolazaka u Zagreb
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Predstavljanje projekta "Museums, maybe" kao dodatni motiv turističkih dolazaka u Zagreb
16.10.2024.
u 16:00
Jedanaest muzeja zagrebačka Turistička zajednica okupila je u novu platformu "Museums, maybe" i kampanju koja obuhvaća posebnu web stranicu, promotivne filmove, ali i akciju za nadolazeći vikend.
Pogledaj originalni članak

Svjetski trend 21. stoljeća su neuobičajeni muzeji, a Zagreb ga itekako prati pa se čak 11 njih može svesti pod tu definiciju. A imamo Cravaticum, Kuću karikature Oto Resinger i muzeje čokolade, iluzija, prekinutih veza, kanabisa, mamurluka, nedovršene umjetnosti, novog vala, selfija i uspomena te zaboravljenih priča.

Sve njih pak zagrebačka Turistička zajednica okupila je u novu platformu "Museums, maybe" i kampanju koja obuhvaća posebnu web stranicu, promotivne filmove, ali i akciju za nadolazeći vikend. U sklopu nje, kako je istaknuto na današnjoj konferenciji za novinare, u 11 uključenih muzeja moći će se ući uz 50 posto popusta.

POVEZANI ČLANCI:

– Od 2010. godine, kada je Muzej prekinutih veza pronašao svoj stalni dom na Gornjem gradu, a potom i 2015., kada je otvoren Muzej iluzija, prvi u svijetu, Zagreb je postao prepoznatljiv po inovativnim zbirkama te zanimljivim konceptima koji pružaju drukčije kulturno iskustvo – kazala je Martina Bienenfeld, direktorica gradske Turističke zajednice. Prepoznajući kreativnost, entuzijazam i turistički potencijal koji stoji iza ovih privatnih inicijativa Turistička zajednica je odlučila pokrenutI platformu kako bi im omogućila još bolje povezivanje s publikom te veću vidljivost muzeja na europskoj i svjetskoj razini, naglasila je direktorica.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.