Mercedes je nakon nove generacije kompaktne A-klase s inovativnim multimedijskim sustavom koja je nedavno stigla na naše tržište po početnoj cijeni od 238.000 kuna, pokazao i sedansku izvedbu koja će premijeru imati na pariškom salonu početkom listopada. Limuzinsko izdanje A-klase izrazito kupeovskih linija izleda vrlo dinamično i sportski, pa je već dobila nadimak “baby CLS” aludirajući na veliku peterovratnu limuzinu trokrake zvijezde.
Nema više analognih kazaljki
Nova A-klasa Sedan dugačka je 454,9, široka 179,6 i 144,6 cm uz međuosovinski razmak od 279,7 cm. Odvojeni prtljažnik prima 420 litara, a u Mercedesu ističu njegovu praktičnost zbog velikog otvora za ukrcavanje stvari. Isto tako, za razliku od prethodnika - CLA, A-klasa Sedan ima lakši pristup stražnjoj klupi, a Nijemci se hvale i da je limuzinska A-klasa u vrhu svog segmenta glede prostora za glavu na stražnjim sjedalima, dok je efektivan prostor za noge 8,61 cm. Otvor prtljažnika je vrlo velik sa širinom od 950 mm i dijagonalom od 462 mm između brave poklopca i donjeg ruba stražnjeg stakla što omogućuje jednostavan utovar i istovar većih komada prtljage.
Uz to, A-klasa Sedan je najaerodinamičniji serijski automobil na svijetu, odnosno s otporom zraka od Cd = 0.22, Mercedesovi su stručnjaci uspjeli su izjednačiti originalni svjetski rekord modela CLA Coupé.
Prilikom početka prodaje bit će dostupan uz dva motora, benzinskim A 200 sa 163 KS i 250 Nm uz 7G-DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke i A 180d sa 116 KS 260 Nm uz 7G-DCT automatik. Dakako, sedanska izvedba će imati sve značajke predstavljene u hatchback izvedbi A-klase, koja oduševljava multimedijskim i sigurnosnim sustavima. Dakle, nema više analognih instrumenata već se nude samo digitalni u tri izvedbe – standardna stiže uz dva 7-inčna zaslona (17,78 cm), srednja s jednim 7-inčnim i jednim 10,25-inčnim (26 cm) zaslonom i najluksuznija s dva 10,25-inčna zaslona.
Standardno dolazi uz novi multimedijski sustav MBUX - Mercedes-Benz User Experience, koja u najopremljenijim izvedbama uključuje i navigacijski zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti te inteligentnu glasovnu kontrolu s prepoznavanjem prirodnog govora koja se aktivira ključnom riječi “Hej, Mercedes”.
Poluautonomna vožnja
Određeni sustavi i funkcije preuzeti su S-klase. A-klasa po prvi put u određenim uvjetima vožnje može voziti poluautonomno. Kako bi to učinila, orlovskim pogledom nadgleda situaciju u prometu: poboljšani sustav kamera i radara omogućuju joj da vidi do 500 m ispred vozila. A-klasa za pomoć također koristi podatke s karte i navigacijskog sustava, Primjerice, Active Distance Assist distronic kao dio Driving Assistance paketa može pružiti podršku vozaču u raznim za rutu specifičnim situacijama te prediktivno i praktično namjestiti brzinu, primjerice, prilikom ulaska u zavoj, križanje ili kružni tok.
Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:
Zaboravil su napisati da Mercedes - Benz od 2010. Ima Renaultove motore. To vise nije mecka i ne dolazi u obzir da bi usla u moju kosaricu. Radje onda kupim Renault.