Automobil po kojem je klasa dobila ime, Volkswagen Golf VII, tržišnim uspjehom potvrđuje VW-ovu tezu da Golf mora ostati prepoznatljiv jer upravo to kupci vole. Stoga u moderniziranim linijama noviteta prepoznajemo karakterističnu veliku prednju rešetku, snažne lukove blatobrana i široki C nosač. Kvalitativno, Golf je također ostao dobar, stari Volkswagen - kvaliteta materijala i završne obrade na visokoj je razini. Dizajn interijera za naše je pojmove konzervativan, ali očito taj recept ipak pali kod većine vozača. No, i ovakav, tradicionalan, ipak je moderniziran. Središnja konzola okrenuta je prema vozaču, te objedinjuje i praktičan zaslon osjetljiv na dodir.
Novi Golf pregazio je tradiciju kad je riječ o komforu, praktičnosti i sigurnosti, jer je tu daleko bolji od prethodnika. Veći (dug je 425,5 cm) i opremljeniji od \'šestice\', novi Golf 100 je kg lakši, pa je poletan i s početnim dizelašem od 105 konja. Isprobani 1,6-litreni turbodizelaš radi mirno i tiho. Iako proizvođač obećava maksimalnih 192 km/h, 10,7 sekundi do stotke i prosječnu potrošnju od 3,8 l/100 km, na stotinu prevaljenih kilometara trošili smo litru i pol više. Uparen sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, udovoljava viziji Golfa kao upotrebljivog, okretnog i štedljivog automobila. Iako, još bismo bili zadovoljniji s mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Uz vanjske dimenzije, Golfu je povećan i međuosovinski razmak te sada iznosi 263,5 cm. Sve to zajedno, uz drugačiju organizaciju interijera, rezultiralo je većom prostranošću u kabini. Putnici na stražnjoj klupi imaju bitno više prostora za noge. Porastao je i prtljažnik, koji u \'sedmici\' prima 380 litara (1450 l sa spuštenim stražnjim sjedalima).
>> Prepolovilo se u odnosu na lani, VW i Golf i dalje najtraženiji