Redizajn postojeće, treće generacije Focusa donosi manje promjene na dizajnu, a veći je naglasak stavljen na pogonsku grupu te 18 novih ili unaprijeđenih tehnologija pomoći u vožnji. S novom maskom i svjetlima djeluje profinjenije i zrelije. I dalje je dostupan sa 4 i 5 vrata te kao karavan.
Sitnije korekcije zadesile su i putničku kabinu koja je dobila nove materijale i kromirane detalje. Tu je i klizni središnji naslon za ruku te podesiva konzola koja istovremeno može primiti bocu od 1 litre te čašu od 4 decilitra. Deblje podne obloge i deblja stakla doveli su do bolje zvučne izolacije.
Zahvaljujući novim motorima te tehničkim poboljšanjima, Focus može biti do 19% ekonomičniji. Novi motori su obujma 1,5 litre, bez obzira govorimo li o dizelskim TDCi ili benzinskim EcoBoost verzijama, i svaki raspolože s dvije izvedbe snage. Dosadašnji Focus vrlo je tražen s 1-litrenim EcoBoost motorom koji u Europi čini čak trećinu svih prodanih modela. Sada je ponuda dopunjena i modelima od 150 te 182 KS, koji će pored 6-stupanjskog ručnog mjenjača dobiti i automatik s istim brojem brzina. Isprobali smo snažniji model, koji nam se čini sasvim solidnim iako ne ostavlja dojam deklarirane snage. Ipak, oduševile su nas vrhunske vozne karakteristike. Ljubitelji dizelaša mogu odabrati novi 1,5 TDCi motor koji dolazi u verzijama od 120 i 150 KS.
Sustav bočnog parkiranja, aktivna pomoć pri paralelnom parkiranju, upozorenje na vozila koja se uskoro mogu naći iza Focusa, sustav za zaustavljanje u gradskoj vožnji, za izbegavanje sudara,... Svi ovi sustavi u ponudi su u novom izdanju Focusa.
>> Svaki peti novi Ford u Europi sa 1,0 Ecoboostom
>> Ušminkani jednovolumen C-Max po uzoru na Focus