Kupci danas razmišljaju mnogo racionalnije, pogotovo kad je riječ o skupljim stvarima, poput automobila. Nije više situacija kao prije nekoliko godina kada su se obavezno kupovala vozila preko svojih potreba, ali i mogućnosti. To je u konačnici dovelo i do povećane potražnje, ali i ponude gradskih limuzina kod kojih je naglasak stavljen na funkcionalnost, a ne estetiku.
U skladu s tim Fiat je nedavno u ponudu uveo obnovljenu Lineu, limuzinu dugu 456 centimetara koju obilježava prtljažnik obujma 500 litara. Linea je dio segmenta u kojem se na dizajn ne polaže previše, stoga je i ovdje nepotrebno trošiti riječi na to. Ono što je bitnije svakako je dovoljna količina prostora u putničkoj kabini, te iza nje u prtljažniku. Prednja su sjedala također dosta prostrana, ali im nedostaje udobnosti, malo su pretvrda. Dok ste za upravljačem neće vam nedostajati ništa od bitnije opreme, jer Linea već serijski uz Easy paket sadrži klima-uređaj, ABS, radio CD s MP3 funkcijom... Nešto bogatiji Urban - a tim je paketom opremljen testni primjerak - ima još električne podizače stražnjih stakala, djeljivu stražnju klupu, 16-colne alu naplatke, bočne zračne jastuke te bočne zaštitne letvice na vratima.
Za sada nema biranja po pitanju pogonskog stroja. Nudi se samo već poznati 1,3-litreni JTD od 95 konjskih snaga. S obzirom da Linea nije predviđena za sportskiju vožnju, kako dizajnom tako i ovjesom, ovaj je motor dobra opcija. Pripazite li malo s papučicom gasa potrošnja se kreće oko vrlo prihvatljivih 5 l/100 km. Kad još pored toga vidite da osnovni model stoji 100.000 kuna, a testni 5 tisuća kuna više, Linea je vrlo dobra kupnja.
>> \"Otkrivena\" redizajnirana Fiat Linea
>> Nisu najljepše, ali nude najviše za najmanje novca