Mazda6 za ovu je modelsku godinu lagano dotjerana, iako je i prije blagog zatezanja bora slovila za jedan od najatraktivnijih i općenito najpoželjnijih modela u segmentu. Restiliziran joj je 'nos', dobila je LED svjetla. Osvježenje je šestici donijelo za nijansu više profinjenosti, bolju opremu, veći komfor, ali vrhunska vozna dinamika pritom nije žrtvovana.
Mazdu6 i dalje je užitak voziti, upravljiva je i žustra, odličnog odziva. Isprobali smo karavansku izvedbu pokretanu turbodizelskim agregatom od 150 konjskih snaga. S lakoćom pokreće 480,5 cm dug karavan i ponovno potvrđuje da je Mazda razvojem SkyActiv tehnologije izabrala pravi smjer. Motor radi uglađeno, uz jedva osjetne vibracije, a uparen je s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Zvukom jedva, tek pri višim okretajima, odaje da je riječ o dizelašu. Postiže maksimalnih 201 km/h, a stotku lovi za 9,5 sekundi. Prosječna potrošnja tijekom testa bila nam je 5,5 l/100 km, što je odličan rezultat. AWD pogon jednak je onome na modelu CX-5. Snagu i na stražnju osovinu distribuira po potrebi, ovisno o stanju podloge. U kabini je dodan premium osjećaj, materijali su malo bolji, završna obrada filigranski precizna. Ovjes je nešto podatniji, pa je i vožnja na duže rute (još) ugodnija. Prostora i vozač i putnici imaju u izobilju, a izdašan prtljažnik prima 522 do 1648 litara (sa spuštenim stražnjim sjedalima).
Osnovni model Mazde6 Wagon CD150 AWD Attraction stoji 281.764 kune. Dodatna oprema cijenu je testnog primjerka dovela do 294.109 kuna. Attraction oprema, inače, donosi sve što je prosječnom vozaču potrebno: čitav paket el. sigurnosnih pomagača, dvozonski automatski klima-uređaj, tempomat, putno računalo, audio komande na upravljaču, parkirne senzore...
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
>> Štedljiv obiteljski karavan je best-buy u svom segmentu
>> Kompaktni karavan do stotke za šest sekundi
Dobra skroz...