MEGANE U HRVATSKOJ

Novi francuski kompakt skrojen je po njemačkoj mjeri

Renault Megane
Foto: Sandra Mikulčić
1/4
18.02.2016.
u 18:00

Da Renault sve više gleda u Volkswagenovo dvorište, zaključili smo već na predstavljanju Talismana, a na Meganeu je dojam pouzdanosti i čvrstoće još naglašeniji

Novi Renault Megane stigao je u Hrvatsku, a službena prodaja nove generacije francuskog kompakta trebala bi početi u zadnjem tjednu veljače. Početna mu je cijena 119.900 kn - za benzinsku Life Energy TCe 100 izvedbu - a u početku prodaje kupci mogu računati i na 3000 kn popusta.

205 konja u vrhu ponude

Dizelsku ponudu s cijenom od 129.900 kuna otvara Megane Life Energy dCi 90. Jasno, i tu kupci mogu računati na popust kojim Renault obilježava dolazak važnog noviteta na naše tržište. Naše će kupce ipak najviše zanimati snažniji dizelaš, onaj od 110 konjskih snaga, te srednja Zen razina opremljenosti. Takav Megane po redovnom cjeniku stoji 138.900 kuna. Vrh ponude predstavlja Megane GT EDC s 205 KS, uz kojeg je istaknuta cijena od 216.900 kuna. Ljubiteljima benzinaca na raspolaganju su i motori od 130 KS s ručnim ili automatskim mjenjačem. Iz Renaulta kažu da je kupcima uz cijenu najvažniji dizajn. Bez obzira na besprijekoran izgled novog kompakta, mi bismo ipak u prvi plan ovdje stavili njegovo ponašanje na cesti, osjećaj koji pruža vozaču i putnicima. Automobil je robustan, čvrst i stabilan, te u vožnji ostavlja dojam poput onoga u njemačkim automobilima. Da Renault sve više gleda u Volkswagenovo dvorište, zaključili smo već na predstavljanju Talismana, a na Meganeu je dojam pouzdanosti i čvrstoće još naglašeniji. Vjerojatno jer smo na takvo što ranije u francuskim kompaktima - ne računajući sportske inačice - rijetko nailazili.

Megane je u novoj generaciji 6,4 centimetara duži od prethodnika. Širi mu je trag kotača, međuosovinski razmak mu je veći. Ovako presložene proporcije dale su više prostora putnicima na stražnjoj klupi, bez da pati prtljažni prostor. S prtljažnikom od osnovne 434 litre do 1250 litara s preklopljenim naslonima stražnje klupe postignut je dobar kompromis između prostora za putnike i onoga za prtljagu.

Oprema iz višeg segmenta

Poput općeg dojma, robusno i čvrsto djeluju i materijali u interijeru. Od treće razine opreme Megane na centralnoj konzoli donosi veliki dodirni ekran putem kojeg se upravlja većinom funkcija (radio, klima-uređaj, R-Link, Multisense tehnologija za mijenjanje postavki vožnje). Nova sjedala - prostrana, udobna, s boljim bočnim osloncima - napravljena su po uzoru na ona iz modela Espace. Novi Megane donosi i head-up zaslon u boji, a u GT inačici prvi je automobil u segmentu opremljen 4Control sustavom koji prilagođava i kut zakretanja stražnjih kotača.

 

>> Novi Megane je prostraniji i bolji u svakom segmentu

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar VitoBH
VitoBH
19:57 20.02.2016.

Dizajneri Renaulta se trude, ali je svako šminkanje nekvalitetnog auta uzaludan posao šminkera.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije