GIULIETTA NA TESTU

Talijanska alternativa luksuznim njemačkim kompaktima

Alfa Romeo Giulietta
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/10
20.04.2014.
u 18:45

Snaga je smanjena za 20 KS, ali to se ne osjeti zbog većeg okretnog momenta od 380 Nm. Ali se osjeti na manjoj potrošnji.

Osvježena Giulietta na test je stigla u pravoj “Alfa crvenoj” boji i sa novim 2-litrenim MJet turbodizelašem sa 150 KS te najjačim paketom opreme Distinctive. Ako i postoji dvojba spada li Alfa Romeo u premium segment, ovako opremljena i s ovom motorizacijom može konkurirati luksuznim proizvođačima. Izgled je minimalno izmijenjen jer su, po nama s pravom, Talijani zaključili da je Giulietta dovoljno zavodljiva rasna ljepotica sa lijepim oblinama, a podjednako je privlačna sprijeda i straga. Kvaka stražnjih vrata je i dalje skrivena tako da Giulietta ima kupeovsku liniju.

U unutrašnjosti je najveća novost multimedijski sustav Uconnect sa 5-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir preko kojes se upravlja radijom, MP3 sustavom, ali i putnim računalom gdje se, primjerice, prikazuje koji ste izabrali mod rada serijskog DNA sustava (dynamic/normal/all weather). U dynamic načinu vožnje dobijate punu snagu i okretni moment, ovjes i upravljač postaju krući, za puni “coure sportivo” osjećaj.

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

A sa novim dizelskim motorom sa 150 KS, koji je zamijenio stari JTD sa 170 KS, puca od snage. Bez obzira na smanjenje snage, Alfa ide odlično (8,8 s do stotke, 210 km/h najveća brzina), jer je nova generacija motora donijela veći okretni moment od 380 Nm. U isto vrijeme značajno je smanjena potrošnja goriva. Tvorničku od 4,2 l/100 km nismo uspjeli postići, ali 6,6 l/100 zaista nije loše za ovako snažan auto. Dobrim performansama i potrošnji pridonosi i masa od samo 1300 kg za ovako opremljen kompakt dugačak 435 cm. Možda bi za sportski dojam upravljač mogao biti manjeg promjera, baš kao i zanimljiva, ali prevelika kugla na mjenjaču. Prtljažnik od 350 litara je jedan od manjih u klasi, dok stražnja klupa zbog toga nudi solidan prostor za noge i glavu putnika.

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Giulietta od sada dolazi sa serijskim 5-godišnjim (120.000 km) jamstvom na mehaničke komponente, a cijena je 181.063 kuna uz dodatak od 1824 kune za pastelnu boju.

>> Zavodnica s dinamičnim i štedljivim dizelskim motorom

>> 'Nasljednik Alfe 159 zvat će se Giulia, novi SUV Giulietta Cross'

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije