Vozačima pustolovnog duha koji vole skrenuti s asfalta na makadam, a ne žele se odreći prostranog automobila, Škoda nudi Octaviju Scout. Nova generacija terenske Octavije uskoro stiže na tržište, a u odnosu na standardnu verziju popularne češke kompaktne limuzine donosi brojne izmjene.
Prije svega spremna je i za zahtjevnije terenske zadatke budući da dolazi s pogonom na sva četiri kotača putem Haldex spojke pete generacije. Od tla je udaljenija 3,1 cm (ukupno 17,1 cm), a nudi se i uz paket za loše puteve koji uključuje dodatnu zaštitu podvozja. On sprečava mehaničko oštećenje podvozja ili prodor prljavštine u prostor motora.
Dakako, za vizualni terenski dojam na prednjem i stražnjem dijelu vozila tu su snažni branici s crnom plastičnom oblogom i offroad umecima srebrne boje.
Vučna sila povećana 25%
Veliki napredak učinjen je na povećanju vučne sile vozila što će posebno cijeniti svi oni koji imaju prikolice, bez obzira radi li se o kamp prikolicama, prikolici za prijevoz konja ili čamcu. Sa svojom kukom za vuču Octavia Scout može vući do dvije tone, što je povećanje vučne sile za 25 posto u odnosu na dosadašnju.
Izvrsna je i optimizirana sposobnost vozila za savladavanje uspona. Zahvaljujući većim vanjskim prevjesima od 16,7 stupnjeva sprijeda i 13,8 stupnjeva straga, Škoda Octavia Scout bez problema savladava i strmiji, zahtjevniji teren.
Stabilno ponašanje prilikom kretanja pri manjim brzinama podupire serijska elektronička blokada diferencijala (EDS). Sustav EDS aktivan je na prednjoj i stražnjoj osovini te služi kao poprečna blokada.
Cijena od 232.996 kuna
Novi motori snažniji su i istovremeno za čak 20 posto ekološki prihvatljiviji. U ponudi su dva dizelska (2,0 TDI sa 150 i 184 KS) i jedan benzinski motor (1,8 TSI sa 180 konjskih snaga).
Početna cijena za dizelaša sa 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem je 232.996 kuna. Benzinac uz DSG mjenjač stoji 243.729 kuna, a jači dizel s DSG mjenjačem 265.421 kunu.