Astra Sports Tourer

Astra karavan pruža bitno aktivniji život

astra
Foto:
1/4
16.11.2010.
u 14:09

Dobra ideja iza uspješne hatchback sestre trebala bi Opelu osigurati uspjeh na za karavane suhom domaćem tržištu

Izazov kod izrade karavanskih vozila jasan je - razbiti stereotip o karavanu kao prvenstveno radnom vozilu, a onda ga pokušati pretvoriti u automobil koji je, osim za posao, iskoristiv i za “slobodne” aktivnosti. Dobar Opelov način razmišljanja, očekivan, reklo bi se, jer riječ je o kompaniji koja ima 50-godišnje iskustvo u proizvodnji karavana. S Astrom Sports Tourer nastojalo se dobiti visokoiskoristiv karavan s kojim vas neće biti sram izaći u grad ili odvesti obitelj na izlet. Prvi dojmovi govore da se u tome i uspjelo, jer Sports Tourer dobro je dizajniran, čime se zadovoljio onaj drugi zahtjev, a kada otvorimo stražnja vrata, čini se da je udovoljeno i prvom zahtjevu.

Prtljažnik do 1550 litara

Prtljažni prostor ima 500 litara koji se može povećati na 1550. Pa što onda, netko će upitati, sada već postoji poveći broj vozila koja se time hvale? Možda. Ali niti jedan karavan u ovom cjenovnom razredu nema daljinsko preklapanje sjedala (u Opelu to zovu FlexFold), kojim se jednim dodirom na odgovarajuće dugme stražnja sjedala “poruše” (omjer je standardnih 60:40), čime se onda dobije prtljažnik dužine čak 1835 mm, za 23 mm više od odlazeće karavanske Astre. Tu nije kraj, jer ćemo u prtljažniku pronaći i dodatni prtljažni podložak, zatim FlexOrganizator koji je zapravo set mrežica i pregrada za laku i brzu organizaciju prtljažnog prostora, a rukovanje pokrovom koji zatvara prtljažni prostor s gornje strane sada je nadasve lako. Nema ni problema s njegovim odlaganjem, jer je za to predviđen prostor u dvostrukom dnu. Od sljedeće godine bit će dostupan i novi FlexFix dodatak za prijevoz bicikala.

6000 kuna skuplja

Uz odličan prtljažnik u kabini će se naći brojni pretinci čiji ukupni kapacitet doseže 25 litara, što je, kažu u Opelu, najbolje u klasi. U vratima ćemo tako naći džepove za boce od čak 1,5 litre. Kada je o tehničkim karakteristikama riječ, Astra ST zadržava odlike klasične Astre, u vožnji se osjeti da imate “dodatak straga”, ali ne toliko da bi vozilo od vas tražilo više. Ponuda je motora ista kao i kod kompaktne verzije, a sljedeće će godine biti dostupan i sustav Start/Stop, koji će biti predstavljen s motorom 1,3 CDTi. S novom Astrom Sports Tourer u Opelu se nadaju nadmašiti tržišni udio od 25%.

Raspon snage i potrošnja u izboru motora vrlo su bitni pri kupnji vozila koje bi trebalo biti i radno. S Astrom ST dolaze četiri dizelaša, pet benzinaca i jedan plinaš u rasponu snaga od 95 do 180 konjskih snaga. Nova Astra ST stajat će 6000 kn više u odnosu na odgovarajući kompaktni model. U Opelu ističu da najviše očekuju od 1,7-litrenoga dizelskog modela te od benzinskih 1,4 i 1,6 turbaka.

Ključne riječi

Komentara 1

MO
moshmislit
19:20 28.11.2010.

kako to auto pruža bitno aktivniji život?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije