Nova, druga generacija Panamere na tržište je stigla prije godinu dana, a sada je predstavljena i GTS izvedba Porscheova najdužeg modela.
GTS izvedba, koja se smješta u zlatnu sredinu ponude njemačkog proizvođača sportskih automobila, od “obične” je Panamere snažnija 130 konja, a od top izvedbe “Turbo” slabija je 90 KS. Pokreće je 4,0-litreni V8 bi-turbo benzinski motor s 460 KS i 620 Nm okretnog momenta, što je 20 KS i čak 100 Nm više nego što je imala Panamera GTS prijašnje generacije.
Dakako, GTS izvedba dostupna je u obje Panamerine karoserijske verzije – klasičnoj limuzinskoj izvedbi, ali i prvi put u karavanskoj Sport Turismo inačici. Performanse su zaista impresivne, do stotke u obje verzije stiže za samo 4,1 s, dok je maksimalna brzina kod Sport Turisma 289 km/h, a kod limuzine 292 km/h.
Osim toga, GTS izvedbe odlikuju se i dinamički naglašenim sustavima voznog postolja uključujući zračni ovjes s tri komore. Specifičnim obilježjima dizajna i opreme stvaraju jedinstven paket. Tu su i Sport Design paket s crnim naglascima na eksterijeru te velik dio površina presvučenih Alcantarom u unutrašnjosti, što dolazi kao dio serijske opreme. Porsche je ponudu sustava komfora i asistencije dopunio ugradnjom head-up zaslona koji je moguće konfigurirati na razne načine.
Novi GTS modeli od sada su dostupni za narudžbu. Cijena Panamere GTS u Njemačkoj kreće od 138.493 eura, a Panamera GTS Sport Turismo stoji od 141.349 eura.
Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama