Audi je premijerno predstavio svoj prvi električni gran turismo - model e-tron GT. Atraktivnih kupeovskih linija, agresivne njuške i iznimne učinkovitosti, nova perjanica njemačke premium marke već svojom pojavom obećava ekstremno dinamičan cestovni nastup. Kako god dobro izgledao, kod Audija e-tron GT oblik slijedi funkciju, nije sam sebi svrha. Najbolje se to vidi kroz aerodinamičke performanse. Njegov koeficijent otpora zraka od samo 0,24 najbolji je rezultat u gani Audijevih sportskih modela. Novi coupé s četverim vratima kombinira emocionalan dizajn sa snažnim pogonom i dinamičnim upravljanjem. Njegove postavke upravljanja i ovjesa savršena su ravnoteža između komfora i sportske vožnje.
Audi e-tron GT razvijan je kao sveobuhvatan aerodinamički koncept. Oblikom je morao biti dizajniran tako da su sile podizanja minimalne. Smještaj baterije odredio je zatvoreno podvozje, kao i nisko težište. Električni pogonski sklop omogućio je osmišljavanje inovativnih rješenja za protok zraka pa e-tron GT ima preklopne otvore za zrak za kočnice i hladnjake. Aerodinamika je jako važna i za doseg do 488 kilometara, podržan baterijom neto kapaciteta od 86 kWh. Naime, aerodinamički elementi, među kojima su i stražnji spojler koji se proteže u više faza te široki difuzor, doseg su povećali za 30 km. Na brzom punjaču do 80% kapaciteta napuni se za 22,5 minuta, a pet minuta punjenja dovoljno je za 100 km autonomije.
Ovisno o modelu, izlazna snaga elektromotora je 350 kW (476 KS) ili 440 kW (598 KS). Na prednjoj je osovini motor snage 175 kW, a na stražnjoj osovini snaga motora ovisi o izvedbi, odnosno radi li se o GT quattro ili RS e-tron GT modelu. Značajka Launch Control omogućuje pojačanje izlazne snage od 390 kW (530 KS) ili 475 kW (646 KS) za maksimalno 2,5 sekunde. RS izvedba stotku uhvati za samo 3,3 sekunde, dok ‘običan’ e-tron GT to postigne za 4,1 sekundu. Na tržištu se obje izvedbe - e-tron GT i RS e-tron GT - očekuje u proljeće 2021. Naravno, očekujemo ga i u Hrvatskoj.