Opelova Corsa u Color Edition izdanju te opremljena 1,4-litrenim benzincem od 90 KS i automatiziranim mjenjačem nije česta na našim cestama. To se prvenstveno odnosi na mjenjač, jer općenito se za automatike smatra da im je - zbog cijene i imidža - mjesto u većim i skupljim autima.
No, Opelov MTA5 automatizirani je 5-stupanjski prijenos. Omogućava potpuno automatski način rada, ali vozač stupnjeve prijenosa može mijenjati i ručno. U odnosu na prethodnu generaciju takvog mjenjača, kod ovog novog izmjene su mekše, uglađenije, no ne i munjevito brze. Zadrške ima, to se ne može poreći, ali bit ovog mjenjača i nije u brzinskom natjecanju s najmodernijim automatskim prijenosima. Opelov Easytronic bitno je povoljniji od automatika, pa tako i kupcima kojima je klasičan automatski mjenjač nedostižan pruža udobnost automatskog mjenjača,a učinkovit je poput ručnog. Uparen s 1,4 benzinskim motorom deklarirano troši 4,7 l/100 km.
Color Edition izdanje u Corsu je ugradilo i obilje opreme koja podiže komfor, sigurnost, ali i vizualni dojam. Isprobani model ima, primjerice, krov u drugoj boji (crnoj), dodatno zatamnjena stražnja stakla, LED dnevna svjetla, sportska prednja sjedala, automatski klima-uređaj, putno računalo, tempomat, grijani vjetrobran, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu... Ovakva bogata Corsa s automatiziranim mjenjačem stoji 112.770 kuna.
>> Skok prodaje novih automobila: U sedam mjeseci prodano 20 posto više vozila nego lani
113 tisuća kuna za Corsu, dodaš još 7-8 somova i imaš za novu Astru koja je veća i ljepša...