Od današnjih pametnih uređaja poput smartphonea i nosivih gadgeta očekujemo puno novih mogućnosti sa svakom novom verzijom iako mnogi to ne isporuče baš uvijek.
No, to nije problem za Bellabeat, jednu od hrvatskih internacionalno najbrže rastućih mladih tehnoloških kompanija. Od startupa je Bellabeat izrastao u poznatu internacionalnu tvrtku s listom stranih investitora, a sve zahvaljujući njihovom hit proizvodu – Leafu, nosivom uređaju za praćenje aktivnosti i zdravstvenih pokazatelja. Bellabeat upravo lansira novu verziju ovog lijepog i vrlo poželjnog gadgeta Leaf Urban namijenjenog ženama.
Ukorak s vremenom
Osim što može pratiti razne vrste sportova, kvalitetu sna, meditaciju i davati pregled menstrualnog ciklusa, nova verzija Leafa ide i korak dalje te omogućuje predviđanje stresa i njegovo otklanjanje analiziranjem mogućih uzroka. Ukorak s užurbanim vremenom u kojem živimo, Urban Leaf ima zadatak kombinirati tehnologiju praćenja aktivnosti s izazovima stresa urbanog života, a sve to u doista prelijepom dizajnu nakita.
Leaf se može nositi kao ogrlica, narukvica ili broš. Prednarudžbe za uređaj počinju od početka kolovoza, a dolazi u dvije boje – srebrna za 129 dolara i roza zlatna za 149 dolara. Koliko je zanimljiv ovaj uređaj, upitali smo i jednu redovitu korisnicu iz Zagreba.
– Bellabeat Leaf sam prije mjesec i pol dobila kao poklon za rođendan i otad ga koristim. Predivan je kao nakit, djeluje elegantno, lagan je i uklapa se uz svaku odjevnu kombinaciju, to mu je veliki plus. Bavim se poslom na kojem sam stalno aktivna pa ga nosim naizmjenično kao narukvicu kada vodim joga satove, ogrlicu kada radim shiatsu tretmane i u privatno vrijeme. Kada spavam, meni najugodnija opcija je broš. Prije sam koristila nekoliko aplikacija poput Google fita i Period trackera, kojima sam pratila svoje aktivnosti i menstrualni ciklus, što odnedavno pratim unutar Leafa – kaže nam Sanja Novko (37) iz Zagreba. Sanja ističe i još jednu pogodnost – činjenicu da uređaj nije dodatni napor za bateriju mobitela, što zna biti problem kod nekih aplikacija: – Pozitivna strana je da ne troši bateriju mobitela nego se osvježavanje skupljenih podataka može obaviti čak i u razmaku nekoliko dana, ali prednost Leafa vidim u njegovu potencijalu. Prosuđujući prema reklami, moram priznati da sam očekivala šire mogućnosti što se tiče korištenja Leafa. Međutim, i dalje ću pratiti kako će se aplikacija razvijati i možda koji od sljedećih opet bude i moj – ističe Sanja.
Vjerna baza fanova
U Bellabeatu vole osluškivati reakcije korisnika jer njihove ideje uklope u bolji razvitak proizvoda:
– Bez naših aktivnih korisnika ne bismo ni bili u mogućnosti napraviti naš proizvod i pustiti ga tako brzo na tržište. Naša vjerna baza fanova kontinuirano nam pomaže razviti i poboljšati koristan i neupadljiv ekosustav wellness proizvoda koje se odlično uklapaju u životni stil žene – kaže Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata.
Dok je sve spremno za lansiranje nove linije Leafa, tvrtka se priprema i za zanimljivi kolektivni godišnji odmor. Naime, upravo ovih dana Bellabeat kreće u realizaciju svoje ideje da svim zaposlenicima omogući raskošni godišnji odmor. Početkom kolovoza će se cijeli tim Bellabeata preseliti na Kanarsko otočje.