Treća generacija Bentleyeva Continentala GT, pravog “gran turismo” automobila, odnosno luksuznog putničkog automobila visokih performansi donosi najbolje tehničke inovacije, kvalitetu i opremu te, dakako, aristokratski štih prema kojem je izvorno engleski proizvođač prepoznatljiv. Od 2003. godine iz Bentleyeve tvornice u engleskom Creweu izašlo je 66.000 ručno izrađenih Continentala GT. Jedan od njih u kabrioletskoj GTC izvedbi u modroj boji vozio je i Zdravko Mamić.
Continental GT je kupe četverosjed (2+2) dug 480 cm. Razvijen je na novoj izvorno Porscheovoj MSB platformi na kojoj je nastala nova Panamera. Ali, iz Bentleya ističu da je 82% dijelova izrađeno posebno za Continental GT, a samo 18 posto iskorišteno s drugih automobila VW grupe.
Opet Jadranska magistrala
Smanjenje mase od 85 kg na još uvijek visokih 2250 kg učinjeno je mahom zbog upotrebe aluminija od kojeg su napravljeni svi karoserijski dijelovi.
Prema izgledu, a u odnosu na prethodnika, novi se model čini elegantnijim, ne toliko goropadnim i mišićavim. Najveća promjena napravljena je na stražnjem dijelu na koji su odlično sjela svjetla u obliku elipse. Unutrašnjost je gotovo cijela ručno izrađena od posebno šivanih kožnih dijelova, ručno poliranog kroma i najkvalitetnijeg drva. Primjerice, za jedan automobil potrebno je više od 10 kvadratnih metara drva za čiju je izradu i prilagodbu potrebno više od devet sati. Posebnost na središnjoj konzoli jest zakretni zaslon od 12,3-inča osjetljiv na dodir koji sadrži najbolje moguće multimedijske sustave i prilagodbu na pametne telefone, a može se rotirati u tri dijela pa podsjeća na gadgete koje znamo iz filmova o Jamesu Bondu.
Najveća brzina 333 km/h
A sada već tradicionalno, Bentley svoje prve fotografije novih modela slika u Hrvatskoj. Ovoga puta za službeni video i fotografije poslužile su ličke ceste i neizbježna Jadranska magistrala, pa eto još jednog priznanja ljepotama Lijepe naše.
Za pogon je zadužen dorađeni 6,0-litreni bi-turbo W12 TSI benzinac uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke koji snagu od 635 KS i 900 Nm okretnog momenta prenosi na sva četiri kotača. Tako snažan pogon nemalu masu od već spomenutih 2,25 tona s mjesta do stotke potjera za samo 3,7 s, a maksimalna je brzina točno 333 km/h. Ako vas baš zanima, za razliku od prošlog modela potrošnja je značajno smanjena pa umjesto prosječnih 14,2 l/100 km Continental GT sada u prosjeku troši 12,2 l/100 km. Za sigurnost se brine novi sustav Bentley Dynamic Ride koji poboljšava stabilnost vozila, a za veću udobnost unaprijeđeni zračni ovjes.
Početna cijena u Njemačkoj iznosi oko 200.000 eura.
Sigurno je to naša predsjednica testirala ovu jurilicu u Lici uz apartman i janjetinu