lanac autodijelova Tokić

Briga o kupcu dosegnula vrhunac

autodijelovi Tokić
Foto: Autodijelovi Tokić
1/4
18.02.2015.
u 11:06

Posljednjih godina najveći hrvatski lanac autodijelova Tokić rapidno grabi naprijed. Povećava broj djelatnika i poslovnica, širi ponudu, ali uvodi i program vjernosti kupca te pozivni centar

Kupnja je uvijek važan trenutak, pa čak i ako svakodnevno kupujete samo šarafe, žice ili dijelove. To su trenuci kad kupac donosi odluke i ukazuje povjerenje, pa nije ni čudo što je Tokić, kao najveći lanac trgovina autodijelovima u Hrvatskoj, sam čin kupnje u svojim poslovnicama podigao na najvišu razinu. Zvuči odvažno, što i jest, pa ako već niste osjetili tu novu razinu kvalitete usluge, doživjet ćete je pri svojoj prvoj sljedećoj kupnji. O čemu je riječ?

Besplatni info-telefon

Kvaliteta usluge i kupnje u Tokićevim poslovnicama počinje i prije nego što izađete iz svog doma, radionice, pa čak i automobila ako ste na putovanju. Odsad je pred vama besplatni info-telefon 0800 5775 putem kojeg trenutačno možete provjeriti i informirati se o svemu što vas zanima. Možete doznati sve o stanju na skladištu, raspoloživosti, a dobit ćete savjet i preporuku. To nije broj na koji se nitko ne javlja, već linija iza koje više specijaliziranih i upućenih operatera trenutačno nudi odgovor na svako vaše pitanje. I zato je Tokićev besplatni info-telefon kontakt koji je ponajbolje memorirati u vlastitom telefonu. Tamo ćete dobiti točnu i mjerodavnu informaciju bez obzira jeste li građanin ili profesionalni serviser.

Operateri iz pozivnog centra koji odgovaraju na pozive nisu ograničeni samo na telefonske upite, već promptno odgovaraju i na elektronsku poštu, ali i na pitanja s društvenih mreža na kojima je tvrtka Tokić također prisutna. Dakle, ako ponekad nije zgodno telefonirati, jedna brza poruka elektronskom poštom ili putem Facebooka s pametnog telefona bit će dovoljna jer odgovor stiže nazad u svega nekoliko minuta.

Na koncu, pozivni centar omogućio vam je i potpunu koncentraciju te predanost prodavača na pultu jer telefoni više ne zvone i ne prekidaju vašu komunikaciju i potragu za dijelovima. To sad rješavaju djelatnici u pozivnom centru naoružani najmodernijom tehnologijom.

Magnetna kartica

Interakcija kakvu dosad u Hrvatskoj ni jedna trgovina autodijelovima nije ponudila, zapravo tek onda počinje. Tvrtka Tokić u 2015. ušla je s pokrenutim Loyalty-programom, odnosno strateškim sustavom brige o kupcu nazvanim „Tokić kartica“. Što to znači? Uhodan je protokol gdje svaki kupac u trgovini dolazi u posjed magnetne kartice, učlanjuje se u taj program vjernosti, koja glasi na njegovo ime i on time višestruko profitira. Građanstvo s tom karticom i ulaskom u program vjernosti prvenstveno ostvaruje bolju cijenu i kvalitetniju uslugu. Tijekom prvog izdavanja kartice kupac ostvaruje popust čak do 25 posto, a na svaku iduću kupnju popust do 20 posto.

Tu nije kraj, kupac više ne mora voditi brigu oko broja šasije ili detalja na svom automobilu jer prodavač provlačenjem magnetne kartice ima točan uvid u potrebnu specifikaciju vašeg automobila te povijest vaše kupnje. Prodavači sada znaju koje ste ulje kupili zadnji put te je li možda vrijeme za zamjenu nečega što pri prošlom servisu kupac nije promijenio. Na koncu, budući da Tokić kartica znači interakciju, tvrtka će vas obavijestiti kad se u programu na policama nađu akcijski artikli, posebni paketi servisiranja vozila u ACC-servisima prije isteka registracije vašeg vozila te odlaska na tehnički pregled, posebnu cijenu ljetnih ili zimskih guma točno za vaš automobil i dr.. Jednostavno, s Tokić-karticom svaki kupac dobiva ime i prezime pa ga se tako i tretira.
 

Prednosti koje donosi Tokić kartica

  • Bolja cijena
  • Bolja usluga
  • Brža usluga
  • Informiranost o posebnim akcijama

Komentara 1

KR
kruško1
12:54 18.02.2015.

ercegovac

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije