Privlačenje korisnika

Čak 40 posto mobilnih korisnika planira promijeniti operatora

mobiteli
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
27.10.2014.
u 00:24

Kvalitetne mreže i usluga, briga za korisnika te cijena i naplata glavni su faktori lojalnosti mobilnih korisnika

Jesu li korisnici mobitela zadovoljni operatorima i čime je uvjetovana lojalnost pojedinom operatoru? Ispitala je to tradicionalna Studija privlačenja i zadržavanja korisnika Nokia Networksa na globalno reprezentativnom uzorku. U ovogodišnjoj jubilarnoj, desetoj po redu studiji sudjelovalo je 12 tisuća korisnika iz 11 svjetskih zemalja.

Udio naprednih korisnika, a to su oni koji se barem dva puta tjedno služe kompleksnijim uslugama poput, preuzimanja i slanja datoteka, financijskih transakcija i internetskog pretraživanja, u ovoj godini iznosi čak 69 posto (na zrelim tržištima njihov udio raste na 75 posto), a kada se tomu priroda i činjenica da apetiti korisnika za aplikacijama iz godine u godinu samo rastu, jasno je gdje bi trebao biti fokus mobilnih operatora.

A čak 60 posto svjetskih korisnika iskusilo je probleme u služenju mobilnim podatkovnim uslugama i aplikacijama. Slijedom toga, 40 posto njih planira u sljedećih 12 mjeseci promijeniti svog pružatelja mobilnih usluga što je informacija koja bi trebala zabrinuti svakog igrača na tržištu, pokazuje studija.

Uvjeti za vjernost su sljedeći: 41 posto smatra da je obveza operatora da im osigura vrhunsku kvalitetu mreže čak i ako ih to bude stajalo nešto više; 75 posto korisnika misli da je pitanje sigurnosti također u nadležnosti operatora (u slučaju sigurnosnih problema 40 posto njih potražit će alternativnog davatelja usluga); cijene usluga i naplata najvažniji su pojedinačni parametar u procesu zadržavanja korisnika, a operatori koji žele profitirati od prelaska korisnika iz jedne mreže u drugu moraju voditi računa da pri odabiru novog operatora korisnici sve više vjeruju preporukama članova obitelji i prijatelja.

>> Prvi put na svijetu je više mobitela nego ljudi

Komentara 1

BU
BubyZG
14:31 08.11.2014.

Jadni operateri, kada im je ulaskom u EU propala mogućnost da ostvaruju extra profite na roamingu, tada su se dogovorili sa državom koja je, tobože, podignula naknade za korištenje radijskih frekvencija ( i jest, ali to je u strukturi troškova svakog operatera samo par posto ukupnih troškova ), pa su dobili opravdanje da uvedu dodatnu naknadu za pristup mreži. Na taj su način amoritizirali izgubljene prihode roaminga, i ponavljam, sve to U DOGOVORU SA DRŽAVOM, jer je i država profitirala od povećanja prihoda proračuna. Sve će to ova jadna raja pozlatiti !!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije