Citroenov kompaktni SUV C5 Aircross dugačak je okruglih 4,5 metara, što ga čini jednim od najduljih i najprostranijih automobila u segmentu. To je svakako njegova prednost budući da su kupci srednje velikih SUV vozila vrlo često obitelji kojima će čak 580 litara prtljažnika koliko nudi C5 Aircross biti veliki plus pri odabiru modela. Drugi veliki adut kod obiteljskih kupaca su tri odvojena sjedala na stražnjoj klupi,ali i međuosovinski razmak od 273 cm zbog kojeg je unutrašnjost prostrana.
To su sve značajke koje inače imaju jednovolumeni, koje su danas SUV automobili potisnuli u drugi plan, iako ih Citroen za razliku od mnogih drugih proizvođača još uvijek ima u ponudi. Uz to C5 Aircross je pregledan i siguran automobil. C5 Aircross je tehnički blizanac Peugeota 3008 i Opel Grandlanda, a razlikuje se ekstravagantnijim vanjskim i unutrašnjim dizajnom.
Na testnom modelu s najluksuznijom opremom Shine to je posebno vidljivo. U unutrašnjosti je to tipični Citroen, sjedala su velika i udobna (uz doplatu djelomično kožnata), dizajn je razigran uz s gornje i donje strane blago podrezani upravljač koji fino sjeda u ruke. Instrumentna ploča je digitalna, a na 12,3” TFT zaslonu nalazi se mnogo informacija i menua. Tu je i središnji 8” tablet osjetljiv na dodir koji uz doplatu na testnom modelu dolazi uz navigaciju.
U opremi Shine serijski stižu i prednja full LED svjetla, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga te stražnja kamera, otvaranje prtljažnika bez pomoći ruku... Ispod poklopca motora je najtraženiji motor ovoga modela - 1,5-litreni HDi turbodizelaš sa 130 KS i 300 Nm, koji u kombinaciji s 8-stupanjskim automatikom suvereno i uglađeno pokreće C5 Aircross.
Do stotke stiže za 10,6 s, a najveća brzina jest 188 km/h. Uz to je i prilično štedljiv, pa smo u mješovitoj vožnji izmjerili 6,3 l/100 km. U zaista bogatu dodatnu opremu testni primjerak stoji 244.572 kune (uz popust od 32.884 kn), dok se akcijski model s ovim motorom i 6-brzinskim ručnim mjenjačem te početnom Live opremom može kupiti za 179.900 kuna.