Prva kineska lokomotiva s pogonom na vodik preinačena iz motora s unutarnjim izgaranjem sišla je u četvrtak s proizvodne trake u gradu Datongu u pokrajini Shanxi.
Kineska korporacija za željeznička vozila (CRRC, eng. China Railway Rolling Stock Corporation), najveći proizvođač željezničkih vozila i opreme u zemlji, objavila je kako je lokomotiva Ningdong daleko najsnažnija lokomotiva na vodik na svijetu.
CRRC je objavio da preuređena lokomotiva sadrži najveću gorivnu ćeliju među svim vlakovima na svijetu, s kapacitetom od 800 kW. Snaga se može proširiti na 2000 kW za različite potrebe s različitim vrstama gorivih ćelija.
Prema Huang Qichaou, predsjedniku podružnice CRRC-a u Datongu, lokomotiva je opremljena s maksimalno 270 kilograma vodika. Može neprekidno raditi 190 sati nakon punjenja goriva od samo dva sata.
Fu Yongun, generalni direktor CRRC-ove podružnice u Datongu, rekao je da lokomotiva ne ispušta ugljični dioksid niti druge zagađivače budući da ispušta jedino vodu.