Mercedes će limuzini i karavanu, nakon premijernog izlaganja na frankfurtskom salonu automobila, na tržištu pridružiti coupe verziju C-klase. Sportska izvedba najvažnijeg modela premium proizvođača iz Stuttgarta zavodi skulpturalnom atletskom pojavom zapravo jednostavnog, ali vrlo atraktivnog dizajna. Sportski upečatljiv prednji dio trovratne C-klase ima dijamantnu masku hladnjaka i dug poklopac motora, a markantan stražnji kraj otkriva tipične gene Mercedes Coupea. Visoki profil vozila i vrata bez okvira s izdvojenim vanjskim zrcalima naglašavaju dinamičan karakter.
Uz 80 milimetara duži međuosovinski razmak, nova C-klasa Coupé je 95 milimetara duža i 40 milimetara šira od prethodnika. Povećan volumen vozila u putničkom prostoru stvara više prostora za vozača i suvozača. Više je mjesta za ramena, laktove i glavu na svim sjedalima. U kabinu se komforno mogu smjestiti četiri odrasla putnika.
Dakako, C-klasa Coupe, kao i ostali novi Mercedesovi modeli, dolazi s mnoštvom sustava pomoći vozaču, koji vožnju čine komfornijom i sigurnijom. Među njima su, primjerice, adaptivni tempomat, sustav za prevenciju sudara, sustav za održavanje vozila u prometnoj traci, parking pilot.
Kupcima će biti dostupna četiri benzinska i dva dizelska motora, poznata iz limuzine i karavana, koji u usporedbi s prethodnom generacijom troše i do 20 posto manje goriva.
Ponudu otvara C180 s 1,6-litrenim motorom snage 156 KS, a slijedi ga C200 s 2,0 agregatom od 184 konja. Isti motor pokreće i C250 te C300, ali u njima razvija 211 odnosno 245 KS. Za ljubitelje dizelaša tu su C220d i C250d. Oba pokreće 2,1-litreni pogonski stroj koji razvija 170 odnosno 204 KS. Oba dizelaša opremljena su ekološki prihvatljivom SCR tehnologijom (selektivna katalitička redukcija) dorade ispušnih plinova. U vrhu ponude bit će AMG modeli - C63 i C 63S. Na tržištu bi se C-klasa Coupe trebala pojaviti krajem ove godine.
>> Terenska C-klasa napada BMW X3 i Audi Q5
>> Krstarica sa 605 KS do stotke za 3,8 s