Ford Kuga je u drugoj generaciji dizajnerski amerikanizirana i izgleda markantnije i moćnije. Narasla je 8 cm, dok je međuosovinski razmak ostao 269 cm.
Zbog toga je najviše profitirao prtljažnik koji sada prima odličnih 480 l, a Kuga i na stražnjim sjedalima putnicima pruža vrlo dobar komfor. S duljinom od 452 cm smjestila se između kompaktnih i SUV-ova srednje klase i najveći konkurenti su joj VW Tiguan, Mazda CX-5 i Honda CR-V.
Vozačka svojstva oduševljavaju i prema njima je među najboljima u klasi. Vozač uživa u zavojima koje Kuga, bez obzira na povišenu karoseriju, prolazi po zadanoj putanji. Isprobali smo je s 2-litrenim dizelskim TDCi motorom od 140 KS koji se čini kao idealna mjera. Pogon na sva četiri kotača je automatski i vozač na njega ne može utjecati. Maksimalna brzina je 190 km/h, a do stotke s mjesta dolazi za 10,6 s.
Materijali i završna obrada su jako dobri i Kuga djeluje kao da je izlivena iz jednog komada. Iako, Kuga je jedna od zadnjih Fordova s instrumentnom pločom nalik na klasičan mobitel, dok su novi modeli sličniji pametnim telefonima s multimedijskim ekranom. Preporuka je doplatiti za luksuzniji Titanium paket opreme, ako se već kupuje auto za 271.689 kuna, koliko s dodatnom opremom stoji testna Kuga.
>> Kompaktan njemački SUV model dokazanih obiteljskih kvaliteta
>> Mitsubishi ASX - pažnja je posvećena detaljima
Tekst je dobar. Toyotu nitko nije spomenuo niti osporio, a o imenu i komentaru na njega ne treba trošiti previše riječi. Ford nas ne poštuje kao naciju? OMG Auto je odličan i kako je autor napisao, definitivno jedan od najboljih u klasi.