Na prvi pogled obična Giulietta možda i nije baš tako obična. Naglašeniji sportski duh odaju dvije sportske ispušne cijevi. Možda i tamna kućišta prednjih svjetala, s dodatkom karbona. I sportski pragovi. No tek sjedanje za upravljač, u prebogato opremljenu putničku kabinu, i aktiviranje motora kriju o čemu se zapravo radi.
Moćnim zvukom javlja se 170 konja snažan dizelaš, jači od dva JTD motora koja se u Giulietti odnedavno nude u kombinaciji s ‘podebljanim’ paketima opreme. Što je tržište tražilo, to smo mi pružili, pojašnjavaju u zastupništvu marke Alfa Romeo za Hrvatsku. Kupci su, naime, tražili snažnije i bolje opremljene dizelaše.
Uz 6-stupanjski automatik
Rezultat su tri nove ili dorađene verzije Giuliette, od kojih je ova naša, testna, najsnažnija i najopremljenija. Nova je to verzija na tržištu pod komercijalnim nazivom Sprint, koji se odnosi na motorizaciju 2,0 JTD sa 175 KS i 350 Nm, te s izvanrednim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (TCT). Stoji 206.000 kuna, a da joj naziv Sprint u potpunosti odgovara agilna talijanka dokazuje čim nagazite na papučicu gasa. Do stotke pojuri za 7,7 sekundi, a postiže maksimalnih 219 km/h. Sportsko podvozje u dinamici vožnje odigralo je zapaženu ulogu, testna Giulietta najviše uživa na zavojitoj cesti.
Atraktivna i vizualno, ali još više u vožnji, nova je inačica najbolji jamac da je pred Giuliettom još kvalitetnog vremena na tržištu. Naime, iako se iz nekih glasina može iščitati da je u pripremi novi model, aktualna će se Giulietta proizvoditi i ove i čitave iduće godine. Sportska kožna sjedala s integriranim naslonima za glavu - koja se podešavaju i u lumbalnom dijelu - odlično drže tijelo te su udobna i na dužim rutama. Ugođaj će u interijeru zaokružiti karbon instrumentna ploča, detalji u boji tamnog aluminija, aluminijske sportske papučice te sportski upravljač s crvenim prošivima, koji ima i komande za telefon i audio uređaj.
Izdašno opremljena
Osim navedenog, Giulietta Sprint standardno donosi aluminijske naplatke New Design s pneumaticima 225/40 R18, VDC sa Hill Holder sustavom, Q2 elektronsku blokadu prednjeg diferencijala, zatamnjena stakla, dvozonski automatski klima-uređaj, Uconnect® autoradio s mogućnošću čitanja MP3 formata, navigacijski sustav s 6,5-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, Bluetooth®, USB i AUX ulaz, prednje i stražnje parkirne senzore, el. podesive, preklopive i grijane retrovizore, senzore kiše i tame, naslon za ruku na stražnjem sjedalu...
Dok nisam probao voziti ovaj automobil imao sam jako lose misljenje o njima ,ali nakon nekoliko km , vidim da je ovo nesto sasvim posebno ! Odličan sportski auto i preporuka svima !